مدیر عامل ایسوس تأیید کرد: گوشی زنفون 3 ماه آینده معرفی خواهد شد

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
گوشی ایسوس زنفون ۲ یکی از موفق‌ترین گوشی‌های این شرکت در بازار بود. تا‌کنون اخبار مختلفی در ارتباط با گوشی زنفون ۳ منتشر شده است. طبق گفته‌های مدیر‌عامل کمپانی ایسوس، این گوشی ماه آینده معرفی خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی ایسوس در نمایشگاه CES لاس‌وگاس ژانویه 2015 (دی ماه 1393) گوشی زنفون ۲ را معرفی کرد. بالا‌ترین مدل گوشی زنفون ۲ اولین موبایل مجهز به ۴ گیگا‌بایت رم در بازار بود. ایسوس چندین مدل زنفون دیگر را در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد، اما تمامی طرفداران برند ایسوس منتظر معرفی گوشی زنفون ۳ هستند. این شرکت در تاریخ ۳۰ می (۱۰ خرداد) کنفرانسی را برگزار خواهد کرد که احتمال معرفی گوشی زنفون ۳ در آن زیاد است. اما اکنون مشخص شده که این گوشی در ماه می معرفی نخواهد شد.

جری شن، مدیر‌عامل کمپانی ایسوس تأیید کرد که گوشی زنفون ۳ در ماه ژوئن (خرداد) معرفی خواهد شد. همچنین جری شن اعلام کرد که هدف از عرضه این گوشی‌، بازار گوشی‌های میان‌رده است. علاوه بر این مدیرعامل ایسوس در رابطه با این گوشی اعلام کرد که ۹۰ درصد آن‌ها با پردازنده‌های کوالکام اسنپدراگون وارد بازار خواهند شد و ده درصد مابقی از پردازنده‌های مدیا‌تک بهره می‌برند؛ بنابراین با وجود برخی شایعات، این گوشی با پردازنده‌های اینتل عرضه نخواهد شد.

به دلیل فروش خوب گوشی زنفون ۲ در کشورهای برزیل، روسیه، اروپا و جنوب شرقی آسیا، درآمد سه‌ماهه‌ی نخست ایسوس نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۴۰ درصدی داشته است. مدیرعامل ایسوس اعلام کرد که گوشی‌های جدید به زودی در رنج قیمتی ۲۶۰ تا ۳۰۷ دلار وارد بازار خواهند شد که هدف آن‌ها مقابله با گوشی‌های ارزان قیمت کمپانی‌های شیائومی، هواوی، اوپو و دیگر کمپانی‌های چینی است.

بر اساس اظهارات جری شن، گوشی زنفون ۳ در ماه آگوست در ۶ کشور عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که بیش از سه دوم فروش گوشی‌های سری زنفون ۳ مربوط به زنفون ۳ و زنفون ۳ مکس باشد. بنابراین باید در ماه آینده منتظر معرفی گوشی‌های سری زنفون ۳ باشیم و با توجه به قیمت مناسب آن‌ها مانند زنفون ۲، منتظر مشخص شدن مشخصات آن‌ها خواهیم بود.

به نظر شما زنفون ۳ فروش خوبی را تجربه خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات