گوگل یک صفحه کلید جدید با قابلیت جستجوی داخلی برای iOS منتشر کرد

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش وب‌سایت ورج اعلام کرده بود که گوگل در حال کار بر روی یک کیبورد جدید برای iOS است. حال امروز گوگل صفحه‌کلید جدیدی برای سیسم‌عامل موبایلی اپل معرفی کرده که یکی از بهترین ویژگی‌های آن امکان جستجو بدون نیاز به خارج شدن از صفحه‌کلید است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گوگل امروز یک صفحه‌کلید جدید را برای دستگاه‌های iOS معرفی کرد که به صورت مستقیم امکانات جستجوی این کمپانی را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن Gboard نام دارد و در سمت چپ بالای آن یک دکمه قرار داده شده که به شما اجازه می‌دهد تا در وب جستجو کنید، به دنبال تصاویر مورد نظر خود بگردید یا حتی شکلک‌های ایموجی را بدون بستن کیبورد جستجو کنید. نتایج یافت شده از وب را می‌توان به صورت مستقیم و بلافاصله در یک جعبه‌ی متنی قرار داد. وب‌سایت The Verge در طی یک گزارش اختصاصی در ماه مارس، اعلام کرده بوده که گوگل در حال کار بر روی چنین کیبوردی برای سیستم‌عامل iOS است.

google Gboard keyboard

علاوه بر امکانات مرتبط با جستجو، Gboard قابلیت ردیابی کلمات را هم ارائه می‌کند. در کل به نظر می‌رسد گوگل بهترین ویژگی‌های صفحه‌کلید خود و سرویس On Tap گوگل‌ناو در اندروید را ترکیب کرده و آن را به آیفون آورده است. شما می‌توانید از هم‌اکنون این صفحه‌کلید جدید را از فروشگاه اپ‌استور دانلود کنید.

نظر شما در مورد این اپلیکیشن چیست؟

دانلود اپلیکیشن

اپ استور

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات