مشخصات و قیمت گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 فاش شد

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در چند وقت اخیر اخبار و شایعات مختلفی در مورد تلفن‌هوشمند گلکسی C5 سامسونگ منتشر شده است. به تازگی اطلاعات جدیدی از این محصول و نیز گوشی هوشمند دیگری به نام Galaxy C7 به دست آمده که مشخصات فنی و قیمت این دو محصول را مشخص کرده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ به لطف عرضه دو پرچمدار گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، در اولین سه‌ماهه سال جاری، فروش خوبی را در بخش گوشی‌های هوشمند تجربه کرد. با توجه به این موضوع شرکت مورد اشاره همچنین چند گوشی‌هوشمند میان‌رده دیگر نیز را معرفی کرد که از جمله می‌توان به گلکسی J5، گلکسی J7، گلکسی A9 Pro و تبلت گلکسی تب A 10.1 مدل ۲۰۱۶ اشاره کرد. علاوه بر این، تا کنون چندین بار مشخصات گوشی‌هوشمند دیگری به نام گلکسی C5 از این غول کره‌ای در اینترنت منتشر شده ولی در مورد قیمت این دستگاه تا به این لحظه خبری در دسترس نبود. چندی پیش نیز تصاویر جدیدی از این محصول منتشر شده و حالا هم اطلاعات جدیدی در مورد این محصول از جانب چینی‌ها بدست آمده است.

قاب گلکسی C7

بر اساس گزارش مورد اشاره، سامسونگ در واقع قصد دارد به زودی دو تلفن‌هوشمند جدید را در سری گلکسی C معرفی کند. نام این دو محصول Galaxy C5 و Galaxy C7 خواهد بود و ظاهرا هر دو بدنه‌ای از جنس فلز دارند. همچنین ضخامت این دو گوشی به ترتیب ۶ و ۷ میلی‌متر اعلام شده است. این دستگاه‌ها در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، صورتی و خاکستری در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. تفاوت اصلی بین دو گوشی مورد بحث در اندازه آن‌ها است. بنا به اطلاعات جدید منتشر شده، گلکسی C5 مجهز به صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی خواهد بود درحالیکه گلکسی C7 از نمایشگری ۵.۷ اینچی بهره می‌برد. رزولوشن صفحه نمایش این دو گوشی، فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) خواهد بود و فناوری صوتی UHQA نیز در این دو گوشی ارائه خواهد شد.

galaxy c5 specs

علاوه بر تفاوت در اندازه نمایشگر، به نظر می‌رسد این دو دستگاه از نظر سایر مشخصات فنی، مشابه یکدیگر باشند. هر دو گوشی مورد اشاره از پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۷ بهره خواهند برد که دارای ۸ هسته پردازشی است. ۴ گیگابایت رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز از جمله دیگر مشخصات این محصولات است. دوربین پشتی گلکسی C5 و C7 نیز ۱۶ مگاپیکسلی بوده که از گشودگی دیافراگم F/1.9 بهره می‌برند. دوربین جلویی این دو محصول هم ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. بنا به اعلام منبع این خبر، هر دو دستگاه مورد بحث از دو سیمکارت همزمان پشتیبانی می‌کنند. باتری گلکسی C5 ظرفیتی ۲۶۰۰ میلی‌آمپری دارد و گلکسی C7 نیز مجهز به یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. احتمالا با توجه به چنین مشخصاتی، قیمت این دو گوشی‌هوشمند برای بسیاری افراد جالب خواهد بود چراکه گلکسی C5 با قیمت ۲۴۶ دلار و گلکسی C7 با قیمت ۲۷۶ دلار در چین به فروش خواهند رسید. همچنین به یاد داشته باشید در صورتی که اطلاعات ارائه شده توسط منبع خبر صحیح باشند، این قیمت‌ها فقط برای خرید آنلاین در نظر گرفته شده‌اند.

نظر شما در مورد گلکسی C5 چیست؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی C5 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات