تصاویر جدیدی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس فاش شد

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
در حالی که هنوز زمان زیادی تا معرفی پرچمداران جدید اپل باقی مانده، گمانه‌زنی‌ها در رابطه با این گوشی های هوشمند هر روز رنگ جدیدی به خود می‌گیرد. به تازگی تصاویری از طرح‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس توسط یکی از معروف‌ترین فاش کنندگان گوشی‌های آیفون به فضای وبفاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با توجه به طرح‌ آیفون‌های جدید شرکت اپل که توسط استیو همراِشتوفر فاش شده‌اند، به نظر می‌رسد نسل جدید آیفون‌های اپل یعنی آیفون ۷ به جک هدفون ۳.۵ میلیمتری مجهز نیستند. طرح‌های زیر که طبق گزارش‌ها از یکی از پیمانکاران فرعی اپل بدست آمده‌اند مهر تاییدی بر شایعات قبلی منتشر شده می‌زند که حاکی از این امر بودند که آیفون ۷ پلاس تنها مدلی است که به دوربین پیشرفته دو لنزی اپل مجهز است. اجازه دهید در ابتدا به رندری از آیفون ۷ نگاه کنیم.

آیفون ۷

همچنین در ادامه تصویری منتسب به آیفون ۷ پلاس را با هم مشاهده می‌کنیم. به تفاوت بین ماژول دوربین آیفون ۷ در بالا و آیفون ۷ پلاس در پایین توجه کنید. چیزی که از دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس انتظار داریم با توجه به خرید LinX توسط اپل، ارتقای کیفیت تصاویر، جزئیات بیشتر و با کیفیت‌تر عکس‌ها وقتی که زوم صورت می‌گیرد، کاهش سطوح نویز، ارتقای عملکرد دوربین در نور کم و غیره است. LinX پیش از آن که توسط اپل خریداری شود، از خود با عنوان «پیشتاز مسیر عملکرد شبیه دوربین‌های DSLR در دستگاه‌های باریک‌تر» نام برده بود. 

آیفون ۷ پلاس

شاید جالب باشد که این نکته را هم ذکر کنیم که آیفون ۷ پلاس طبق شایعات به Smart Connector‌ در قسمت پشتی خود مجهز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که آیفون ۷ پلاس  علاوه بر ابزارهای جانبی آیپد پرو مثل Smart Keyboard از ابزارهای جانبی اختصاصی جدید مخصوص به خود هم پشتیبانی می‌کند. 

علاوه بر این بر خلاف شایعاتی که از اسپیکرهای دوگانه در آیفون‌های جدید حکایت داشتند،‌ به نظر می‌رسد که آیفون ۷ نیز از اسپیکر تکی بهره خواهد برد. از نظر ابعاد نیز آیفون ۷ ابعاد مشابه آیفون 6s دارد

آیفون ۷

بر اساس عکس دیگری که فاش شده است، طراحی پشت آیفون ۷ به شکل واضح‌تری قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد که دیگر در آیفون ۷ از بیرون زدگی دوربین (با این که در طرح‌ها این برآمدگی همچنان وجود دارد) و همچنین خطوط آنتن خبری نیست. اگر این تصاویر واقعا متعلق به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باشند، نظر شما در مورد طراحی این گوشی‌های هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات