KGI: آیفون 7 پلاس به دوربین دوگانه و ۳ گیگابایت رم مجهز می‌شود

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
تا چند ماه دیگر آیفون جدید اپل با نام احتمالی آیفون 7 معرفی خواهد شد و با نزدیک شدن زمان رونمایی از پرچمداران جدید اپل، اخبار و شایعات پیرامون این محصول بیشتر می‌شود. امروز KGI اعلام کرده که آیفون 7 پلاس با دوربین دوگانه و ۳ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.
تبلیغات

چندی پیش مینگ‌چی کو از کِی‌جی‌آی اعلام کرده بود که نسخه‌ی قوی‌تر آیفون ۵.۵ اینچی جدید اپل با نام احتمالی آیفون 7 پلاس به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد. اما امروز اعلام کرده که تمامی نسخه‌های آیفون 7 پلاس از دوربین دوگانه و ۳ گیگابایت رم بهره خواهند برد.

به نظر می‌رسد استفاده از دوربین دوگانه در گوشی‌های پرچمدار جدید به موضوعی بدیهی تبدیل شده است و با توجه به استقبال فراتر از انتظار بازار از گوشی پی 9 هواوی با دو دوربین، حالا نوبت به کمپانی‌های دیگر رسیده تا در پرچمداران خود از دوربین دوگانه بهره بگیرند. از نظر ما، به زودی گوشی‌های رده‌بالای بیشتری با این ویژگی عرضه خواهند شد. ضمن اینکه به نظر می‌رسد اپل نیز به منظور حفظ جایگاه برتر خود در بازار گوشی‌های پرچمدار قصد دارد روی آیفون 7 پلاس ۵.۵ اینچی از دو دوربین استفاده کنند.

KGI به این موضوع اشاره کرده که کوپرتینونشین‌ها علاوه بر دوربین دوگانه از ۳ گیگابایت رم نیز در تمامی مدل‌های آیفون 7 پلاس بهره خواهند گرفت.

مینگ‌چی کو اشاره کرده عرضه‌‌ی مدل‌های دو دوربین از سوی سونی و ال‌جی می‌تواند میزان تقاضا برای آیفون 7 پلاس ۵.۵ اینچی را پوشش دهد. مینگ می‌گوید:

تخمین ما این است که عرضه‌ی ماژول‌های دوربین دوگانه از سوی سونی و ال‌جی اینوتک به میزان ۲۰ تا ۳۰  میلیون واحد در سال ۲۰۱۶، می‌تواند برای تولید آیفون۵.۵ اینچی جدید کافی باشد. ضمن اینکه به دلیل طراحی فرم‌فکتور، این احتمال وجود دارد که کمی قابلیت بزرگنمایی دوربین نسل جدید آیفون محدود شود. همچنین نتیجه عملکرد الگوریتم لینکس هنوز مشخص نیست و باید منتظر واکنش بازار نسبت به دوربین دوگانه آیفون باشیم.

در حالی که رفته‌رفته استفاده از دو دوربین در بین گوشی‌های اندرویدی بازار مانند اچ‌تی‌سی، هواوی و ال‌جی به امری متداول تبدلی می‌شود، تحلیل‌گران محصولات اپل نیز معتقدند کوپرتینونشین‌ها چاره‌ای جز انتخاب دو دوربین ندارند. به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد چگونه به کمک دو دوربین جداگانه می‌توان با ترکیب تصاویر آیفون 6 اس و 6 اس پلاس، تصاویر جذاب‌تری داشت.

تصویر اصلی مطلب تصویر احتمالی آیفون 7 است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات