وبگرد: ابزارهای رایگان و ضروری ویرایش تصاویر در قالبی بسیار ساده و کاربردی

یک‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از بهترین سرویس‌هایی که به شما امکان تغییر فرمت و اندازه تصاویر را می‌دهد در ادامه به شما معرفی می‌کنیم. با زومیت همراه باشید تا شما را بیشتر با یکی از کاربردی‌ترین وب‌سایت‌های اینترنت آشنا کنیم.
تبلیغات

بسیاری از ما در موقعیت‌های مختلف دوست داریم تغییراتی در فرمت یا اندازه تصاویر خود ایجاد کنیم. وب‌سایت raw.pics با ایجاد همین امکان طراحی شده تا تبدیل فرمت‌های خام تصاویر به انواع فرمت‌های دیگر را امکان‌پذیر کند. خوشبختانه این وب‌سایت تنها یک تبدیل کننده فرمت و اندازه نیست و کار‌هایی خیلی بیشتر از این موارد را می‌تواند انجام دهد.

ویرایش آنلاین

شاید از وب‌سایت raw.pics حتی بتوان به عنوان جایگزینی برای فتوشاپ تحت وب اسم برد که می‌تواند ابزار‌های ساده اما ضروری را به راحتی در اختیار شما قرار دهد. برای استفاده از این وب‌سایت لازم است به آدرس https://raw.pics.io/// مراجعه کنید، با انتخاب دکمه زرد رنگ "Open files from computer" تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا تصویر مورد نظر به صورت کامل آپلود شود.

پس از آپلود تصویر، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در بخش سمت راست آن پیش‌نمایشی از تصویر شما وجود دارد و در سمت چپ نیز مجموعه‌ای از ابزار‌های مختلف را مشاهده می‌کنید. در همین بخش سمت چپ با انتخاب دکمه Edit، نوار جدیدی در سمت راست صفحه برای تغییرات مختلف بر روی تصویر باز می‌شود. اکنون با استفاده از این ابزار‌ها می‌توانید هر تغییری را روی اندازه، روشنایی، کنتراست، شیوه نمایش، رنگ‌ها و موارد دیگر ایجاد کنید.

ویرایش آنلاین تصاویر

به صورت کلی اگر در همه جا دسترسی به فتوشاپ ندارید یا دوست دارید کار‌های ضروری خود بر روی تصاویر را سریع و به صورت تحت وب انجام دهید یا اینکه قصد تغییر فرمت یا اندازه تصاویر را دارید، وب‌سایت https://raw.pics.io/// این امکانات را برای شما به صورت رایگان فراهم کرده است.

برای استفاده از این وبسایت به https://raw.pics.io/// مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات