احتمال استفاده از نسخه‌ الکتریکی استون مارتین در فیلم بعدی جیمز باند

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیا واقعا ممکن است جیمز باند بعدی در استون‌ مارتین خود به جای پیشرانه‌ی بنزین، از نیروی الکتریسیته برای دنبال کردن خلافکاران استفاده کند؟ به گفته استون ‌مارتین، این احتمال وجود دارد. اندی پالمر، مدیرعامل استون مارتین عقیده دارد این کار کاملاً معقول است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بنا به گزارش CNBC، پالمر گفته است که یک خودروی الکتریکی همراه خوبی برای باند خواهد بود. وی در ادامه اضافه کرد‌: «در آینده همه ما از خودرو های الکتریکی به عنوان جزیی جدا نشدنی از زندگی استفاده خواهیم کرد.»

اما دلیل اصلی برای انتخاب خودرو الکتریکی برای جیمز باند، قدرت این خودروها است. پالمر در این خصوص می‌گوید: «ارمغان موتور الکتریکی چیست؟ شتاب فوق‌العاده، گشتاور شگفت‌انگیز و مهم‌تر از همه تولید این حجم از قدرت در زمان بسیار کم».

مطمئناً همه‌ی ما غرش موتور استون ‌مارتین DB10 که به صورت اختصاصی برای فیلم اسپکتر (Spectre) ساخته شده بود را فراموش نخواهیم کرد. اما در کنار آن دیدن جیمز باند پشت فرمان خودرویی مثل طرح مفهومی استون مارتین Rapide E، و تصور حرکت وی در جاده‌ها و در سکوت کامل، به همان اندازه سرگرم‌کننده خواهد بود. با این اوصاف مامور Q از همین الان برای طراحی ابزارهای الکتریکی جدید این خودرو حسابی سرش شلوغ است.

استون مارتین

استفاده از یک استون ‌مارتین الکتریکی از دیدگاه این خودرو‌ساز پیشرو نیز کاملاً معقول است. چرا که از سال ۱۹۶۴ و از فیلم انگشت ‌‌طلایی، تا به امروز استون‌ مارتین در تمام فیلم‌های جیمز باند نقش پررنگی داشته است و به جزیی جدا نشدنی از این مجموعه تبدیل شده است. حضور در این فیلم‌ها به خودی خود برای استون‌ مارتین یک ابزار تبلیغاتی بزرگ بوده است. با توجه به حرکات ناگهانی که اخیراً این خودروساز برای به روز کردن محصولاتش انجام داده، تبلیغ برای خودروهای الکتریکی خود در این فیلم، کاری هوشمندانه است.

تنها تصور یک صحنه مقداری سخت است. تصور کنید جیمزباند کنار جاده می‌ایستد و چندین ساعت خودرو خود را به شارژ متصل می‌کند. کدام جاسوسی این همه زمان دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات