اکسپریا X پرفورمنس ماه آینده در ژاپن عرضه می‌شود

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اکسپریا X پرفورمنس پرچمدار سونی در سری X اکسپریا است. اخباری که پیش از این منتشر شده بود حاکی از آن بود که این گوشی در ماه جولای به صورت جهانی عرضه خواهد شد. اما اخیرا دفتر سونی در ژاپن اعلام کرده که نسخه‌ای از این گوشی با تغییرات بسیار جزئی، ماه آینده یعنی ژوئن در ژاپن عرضه خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طبق اخباری که پیش از این منتشر شده بود، Xperia X Performance قرار بود در ماه جولای به صورت جهانی عرضه شود. اما اخیرا واحد ژاپن سونی اعلام کرده که هم‌وطنان این شرکت در ژاپن، این محصول را یک ماه زودتر و در ماه ژوئن دریافت خواهند کرد. گزارشات حاکی از آن است که نسخه‌ی ژاپن X پرفورمنس تغییراتی بسیار جزئی نسبت به نسخه‌ی جهانی دارد.

فروشگاه Au در زمان عرضه‌ی این گوشی، آن را در ژاپن به فروش خواهد رساند. شماره‌ی مدل نسخه‌ای که در ژاپن به فروش خواهد رسید، SOV33 است که با نسخه‌ی جهانی تفاوت دارد و تنها تفاوت این دو نسخه، باتری ضعیف‌تر نسخه‌ی ژاپنی است. این نسخه دارای باتری ۲۵۷۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود در حالی که نسخه‌ی جهانی باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت. همین نکته باعث نارضایتی نسبی کاربران در ژاپن شده و آنها عنوان کرده‌اند زمانی که اکثر شرکت‌ها به دنبال افزایش ظرفیت باتری‌های گوشی‌های هوشمند هستند، این شرکت نباید ظرفیت باتری‌ها را در نسخه‌های مختلف کاهش دهد و همین امر می‌تواند منجر به ادامه‌ی روند نزولی سونی در بازار گوشی‌های هوشمند شود.

قیمتی که برای اکسپریا X پرفورمنس در بازار اروپا در نظر گرفته شده، حدود ۷۲۹ دلار است اما در مورد قیمت نسخه‌ی ژاپن خبری منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات