بازیکنان تیم لسترسیتی به خاطر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، مرسدس بنز کلاس B هدیه می‌ گیرند

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بازیکنان تیم قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس، به عنوان پاداش قهرمانی خودروی مرسدس بنز دریافت خواهند کرد. اما این خودرو به جای آن که از کلاس S یا G باشد، نمونه‌ی الکتریکی و کامپکت کلاس B خواهد بود. این هدایا از سوی تاجر تایلندی مالک باشگاه به آن‌ها اهدا خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

روباه‌های لستر که از لیگ دسته دو آمده بودند تا اسم‌های بزرگی مانند منچستر سیتی، چلسی و در‌واقع تمام لیگ برتر را پشت سر بگذارند، لایق جایزه‌ای در خور هستند. برای کسب اولین عنوان قهرمانی در تاریخ ۳۰ ساله‌ی این باشگاه، تمام ۳۰ بازیکن و کارکنان باشگاه، از جمله سرمربی این تیم کلادیو رانیری، یک دستگاه مرسدس B را از باشگاه دریافت خواهند کرد. قیمت این خودرو در بازار انگلستان معادل ۳۲٫۶۷۰ پوند است؛ این یعنی نزدیک به ۱ میلیون پوند هزینه برای ویچای سریوادهاناپرابا، مالک این باشگاه.(مجبور نیستید این اسم را بخوانید!)

مرسدس بنز

البته این تمام چیزی نیست که این مالک دست و دل باز تایلندی برای آن‌ها در نظر گرفته است! علاوه بر خودروی اهدایی، مبلغ ۶.۵ میلیون پوند برای سفر تمامی بازیکنان این تیم دوست‌داشتنی به لاس‌وگاس در نظر گرفته شده است که باید میان خود تقسیم کنند. بازیکنانی که در ابتدای لیگ از شانسی قهرمانی ۵۰۰۰:۱، کمتر از احتمال برخورد شهاب سنگ به زمین، برخوردار بودند.

نکته این است که مرسدس کلاس B آن خودرویی نیست که یک بازیکن فوتبال با آن در شهر ظاهر شود. روباه‌های لستر مطمئنا ماشین‌های اسپرت خود را با خودروهای خانوادگی و دوستدار محیط زیست، با حداکثر طی مسافت ۲۰۰ کیلومتر عوض نخواهند کرد. به علاوه، شارژ کردن این همه خودرو الکتریکی در روز مسابقه در پارکینگ ورزشگاه مشکل ساز خواهد بود. به نظر می‌آید که می‌توان سرنوشت این خودروهای الکتریکی کامپکت را پیش‌بینی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات