شیائومی iHealth box، یک پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپری و Mi Band جدید را معرفی کرد

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز در رویداد شیائومیکه در پکن برگزار شده، محصولات مختلفی توسط این کمپانی چینی معرفی شد. پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپری و Mi Band جدید و نیز iHealth box از جمله این محصولات هستند. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شیائومی از سه محصول جانبی درکنار تلفن هوشمند Mi Max رونمایی به عمل آورد اما جزئیات در مورد این دستگاه‌ها هنوز به‌صورت کامل اعلام نشده است. نسل جدید دستبند هوشمند Mi Band نیز امروز توسط این شرکت معرفی شد.

یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری از جمله دیگر محصولاتی بود که شیائومی در مراسم امروز معرفی کرد. جدیدترین پاوربانک چینی‌ها ۱۲.۶ میلی‌متر ضخامت دارد و مجهز به یک درگاه USB نوع C است که می‌توان ازطریق این پورت، آن را شارژ کرد یا برای شارژ گوشی‌های هوشمند از آن بهره گرفت. علاوه بر این یک پورت USB معمولی نیز در این پاوربانک شیائومی تعبیه شده و قیمت آن هم ۲۳ دلار است.

xiaomi 10 mA power bank

iHealth box شیائومی می‌تواند داده‌های بیومتریک را اندازه‌گیری کرده و آن را در نمایشگر ۴.۳ اینچی رنگی خود نمایش دهد. این اطلاعات را می‌توان ازطریق وای‌فای به گوشی‌های هوشمند منتقل کرد. البته هنوز مشخص نیست که این دستگاه چه نوع داده‌های بیومتریکی را می‌تواند اندازه‌گیری کند. قیمت تعیین شده برای iHealth box نیز ۶۰ دلار است.

iHealth box,

نظر شما در مورد این محصولات چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات