تماشا کنید: تیزر رسمی اچ تی سی برای نمایش قابلیت باتری اچ تی سی 10

شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی در رقابت برای رونمایی از نسل جدید پرچمدار خود از سایر کمپانی‌های رقیب عقب مانده؛ اما ارائه‌ی اطلاعات محدود در مورد اچ تی سی ۱۰ توسط تایوانی‌ها که نشان‌دهنده‌ی قابلیت‌های این گوشی است، می‌تواند نظر بسیاری را به سوی نسل جدید پرچمدار تایوانی‌ها جلب کند. حال اچ‌تی‌سی با انتشار تیزری به ارائه‌ی اطلاعات در مورد باتری این گوشی پرداخته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برخلاف سال‌های گذشته هنوز خبری از نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی نیست؛ هرچند ارائه‌ی اطلاعات و انتشار شایعات نشان از این دارد که باید در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از نسل جدید پرچمدار این کمپانی باشیم. اچ‌تی‌سی خود در هفته‌های اخیر تیزرهایی را برای معرفی شماری از توانایی‌های اچ تی سی ۱۰ منتشر کرده که آخرین نمونه از آن متعلق به باتری و نمایش عملکرد باتری این گوشی هوشمند است. از جمله‌ی قابلیت‌هایی که اچ‌تی‌سی به روشنی از آن‌ها سخن گفته باید به دوربین قدرتمند مجهز به لرزش گیر اپتیکال، بلندگوی بوم ساند و دوربین مخصوص سلفی اشاره کرد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که این گوشی هوشمند به یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که می‌توان آن را با باتری رقبایی نظیر محصولات سامسونگ و ال‌جی مقایسه کرد. البته ظرفیت باتری را نمی‌توان ملاکی برای عملکرد و شارژدهی بالا خواند؛ چراکه عوامل دیگری نظیر نرم‌افزار، سخت‌افزار مورد استفاده و هماهنگی بین این دو ماژول اساسی نیز نقش بسیار تاثیرگذاری در شارژدهی دارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات