نظرسنجی: از خدمات پس از فروش کدام یک از برندهای گوشی هوشمند رضایت دارید؟

شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با این که برخی از شرکت‌های بزرگ سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند به طور رسمی وارد بازار ایران نشده‌اند، اما مدت‌ها است که شرکت‌هایی مانند سونی، سامسونگ و هواوی با ارائه‌ی خدمات پس از فروش توسط نمایندگی‌های رسمی، سعی در جذب مشتری دارند. اما کدامیک از این نمایندگی‌ها خدمات پس از فروش بهتری را ارائه می‌کنند؟
تبلیغات

مدت‌ها است که سازندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند از طریق شرکت‌های مختلف وارد ایران شده‌اند و از طریق این شرکت‌ها سعی دارند تا خدمات پس از فروش مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهند؛ با این حال برخی از این شرکت‌ها موفق بوده و برخی دیگر در این زمینه موفقیت لازم را کسب نکرده‌اند. البته شرکت‌هایی مانند مایکروسافت و اپل در ایران نمایندگی نداشته و شامل گارانتی در داخل ایران نمی‌شوند.

اما شرکت‌هایی که بیشترین فروش را دارند از جمله سامسونگ، هواوی، سونی، ال‌جی و اچ‌تی‌سی از طریق نمایندگی‌های رسمی خود وارد بازار ایران می‌شوند و البته آمار دقیقی در دست نیست که نشان دهد چه مقدار از خریداران این گوشی‌ها اقدام به خرید از طریق نمایندگی معتبر می‌کنند. با این همه به احتمال زیاد بسیاری از شما کاربران زومیت نیز از طریق این شرکت‌ها اقدام به خرید گوشی هوشمند خود کرده‌اید و شاید مواقعی نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش نیز داشته‌اید.

موارد بسیاری در رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش می‌تواند دخیل باشد که از آن جمله می‌توان به در دسترس بودن عوامل نمایندگی، خوش برخورد و پاسخگو بودن آن‌ها، رعایت اصول در تعمیر و البته دریافت هزینه‌ی مناسب، اشاره کرد. اما به نظر شما خدمات پس از فروش کدام‌یک از شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند در ایران مناسب است؟ در نظر داشته باشید که شرکت‌های حاضر در نظرسنجی همگی نمایندگی رسمی در ایران دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات