تندا، شرکتی که می‌خواهد شبکه‌ های بی سیم بهتر بسازد

شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و دستگاه‌های مختلف دیگری که امکان اتصال به اینترنت و دریافت محتوا از طریق این پروتکل را دارند، تقاضا برای شبکه‌های خانگی را بیشتر از پیش کرده است. در چنین شرایطی تندا یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه که در سال‌های اخیر سعی در بهبود خدمات خود داشته و در این زمینه به شرکتی پیشرو تبدیل شود، قصد دارد شبکه‌‌های بی سیم بهتری ارائه کند.
تبلیغات

تمایل روزافزون به استفاده از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و دستگاه‌های مختلف دیگری که امکان اتصال به اینترنت و دریافت محتوا از طریق این پروتکل را دارند، تقاضا برای شبکه‌های خانگی را افزایش داده است. در سال ۲۰۱۴ درآمد بازار شبکه‌های وایرلس خانگی به بیش از ۱۲ میلیارد دلار رسید و انتظار می‌رود این میزان تا سال ۲۰۲۳ به بیش از ۲۳ میلیارد دلار برسد. از سوی دیگر، بسیاری از گروه‌های کوچک و بزرگ کاری برقراری ارتباط و پیش بردنِ پروژه‌ها را از طریق اینترنت ساده‌تر یافته‌اند و در نتیجه شبکه‌های اداری نیز بیشتر از همیشه مورد توجّه قرار گرفته‌اند.

در چنین شرایطی است که بازار ارائه‌ی تجهیزات و راه حل‌های شبکه شلوغ‌تر و رقابتی‌تر از همیشه شده است تا نوآوری، قیمت مناسب و کیفیت بالا در دستور کارِ ارائه‌دهندگان خدمات و تجهیزات شبکه قرار بگیرد. تندا یکی از شرکت‌های فعّال در این حوزه است که در سال‌های اخیر سعی داشته این سه مولفه را با هم ترکیب کند.

شرکت تندا تکنولوژی که فعالیتش را از سال ۱۹۹۹ آغاز کرده، هم‌اکنون دومین تولید کننده بزرگ در حوزه‌ی فناوری شبکه و تولید تجهیزات مرتبط با این حوزه در چین است و یکی از پیشروترین شرکت‌ها به شمار می‌آید. تندا تلاش می‌کند راه حل‌ها و تجهیزاتی در اختیار کاربران بگذارد که هم نصب و راه‌اندازی‌اش ساده باشد و هم آخرین فناوری‌های روز را متناسب با نیاز کاربران در اختیار آن‌ها بگذارد.

نوآوری و خلّاقیت ایده‌ی اصلی تندا برای حضور هرچه قوی‌تر در بازار تکنولوژی‌های مرتبط با شبکه است و به همین دلیل یکی از قوی‌ترین تیم‌های تحقیق و توسعه را در این حوزه به خدمت گرفته است. محصولات تندا شامل تجهیزاتی از قبیل تجهیزات شبکه‌ی خانگی و اداری، سوییچ شبکه، روتر، دوربین پروتکل اینترنت (IPTV) و غیره است. کارایی و عملکرد عالی، سیگنال قدرتمند و پایدار، نصب و استفاده‌ی آسان، کیفیت بالا و قیمت رقابتی، مولفه‌های مشترک تولیدات تندا هستند.

در سال ۲۰۱۲ تندا همکاری استراتژیکش را با شرکت برودکام (Broadcom) آغاز کرد و به سرعت به یکی از شریک‌های اصلی برودکام در چین تبدیل شد. برودکام شرکتی آمریکایی است که در زمینه‌ی تکنولوژی نیمه‌هادی‌ها و ارتباطات بی‌سیم فعالیت دارد و برخی تراشه‌های تولیدی آن در گوشی‌ها و تبلت‌های اپل استفاده می‌شود.

تندا که مقر اصلی آن در شهر بندری شنژن چین (Shenzhen، یکی از مهم‌ترین شهرهای صنعتی و بازرگانی جهان است که بیش از ۱۲ میلیون نفر جمعیت) واقع شده، در سال‌های اخیر توانسته است کسب و کار خود را گسترش دهد و وارد بازارهای جهانی شود. تندا هم‌اکنون در ۱۷ کشور جهان دفتر دائمی دارد و محصولات خود را در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش می‌رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات