تصویر مربوط به نسخه سال 2016 موتورولا موتو ایکس فاش شد

جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا گویا تصمیم دارد به زودی محصول جدیدی را با نام Moto X3 معرفی کند. این محصول که فعلا اطلاعات زیادی در خصوص آن وجود ندارد، گفته می‌شود از نمایشگری ۵ اینچی بهره می‌برد. حال شاهد تصویری هستیم که به نظر می‌رسد مربوط به این دستگاه باشد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هفته گذشته بود که اطلاعاتی در خصوص محصول جدید شرکت موتورولا با نام Moto X3 (موتو ایکس ۳) از سوی وب‌سایت هندی Zauba منتشر شد. حال تصویری از این محصول جدید فاش شده که از طریق آن می‌توانیم با تلفن هوشمند جدید موتورولا آشنا شویم. احتمالا این محصول پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ موتورولا خواهد بود.

موتورولا موتور ایکس 3

اطلاعات منتشر شده از سوی Zauba مشخصات زیادی از این تلفن هوشمند را ارائه نمی‌دادند و گفته شده بود که این محصول نمایشگری ۵ اینچی دارد و تنها از یک سیمکارت پشتیبانی می‌کند. تصویر جدید توسط hellomotoHK منتشر شده است و احتمال دارد مربوط به دستگاهی باشد که هفته گذشته اطلاعاتی از آن فاش شد.

این تصویر که به نظر می‌رسد در قطار ثبت شده احتمالا بدون اطلاع صاحب دستگاه گرفته شده است. از روی این تصویر می‌توان حدس زد که نمایشگر دستگاه ۵ اینچی است اما همچنان نمی‌توان در این خصوص با دقت اعلام نظر کرد. به نظر می‌رسد که در بخش زیرین این دستگاه، سنسور اثر انگشت وجود دارد. البته لنوو چندی پیش اعلام کرده بود که امسال در محصولات بالارده سری موتو از سنسور اثر انگشت استفاده می‌کند. پورت USB دستگاه در بخش زیرین آن قرار دارد و به نظر می‌رسد که از نوع C است.

با وجود اینکه لوگوی موتورولا روی این محصول وجود دارد اما چندان قابل مشاهده نیست. در حال حاضر اطلاعات اندکی در خصوص این تلفن هوشمند وجود دارد و احتمالا در طول روز‌های آتی شاهد اخبار بیشتری در این خصوص خواهیم بود.

امسال منتظر چه محصولاتی از سوی موتورولا هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات