ده اپلیکیشن برتر مایکروسافت در اندروید که باید آن‌ها را امتحان کنید(بخش دوم) - زوم‌اپ

جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
مایکروسافت با وجود آنکه ویندوز موبایل را به عنوان پلتفرم اختصاصی خود دارد، توجه ویژه‌ای نسبت به دیگر پلت‌فرم‌ها بخصوص اندروید نشان داده است و اپلیکیشن‌های بسیاری را برای این پلت‌فرم منتشر کرده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت با انتشار نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن‌های معروف خود همانند Word و ... و همچنین پروژه‌ی گاراژ، تا کنون موفق به انتشار اپلیکیشن‌های بسیاری برای اندروید شده است به طوری که اگر سری به پروفایل مایکروسافت در پلی‌استور بزنید شاهد ده‌ها اپلیکیشن مختلف از این کمپانی خواهید بود. در این مقاله به معرفی ده اپلیکیشن برتر مایکروسافت که باید آن‌ها را امتحان کنید خواهیم پرداخت که می‌توانید علاوه بر آشنایی با آن‌ها، به طور رایگان نیز به دانلود برنامه‌ها بپردازید. در بخش اول این مقاله ۵ اپلیکیشن را معرفی کردیم و در این بخش نیز ۵ اپلیکیشن دیگر را معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

Word

به جرات می‌توان Microsoft Office را عظیم‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه نرم‌افزاری مایکروسافت دانست. مهم‌ترین عضو این خانواده یعنی Word نرم‌افزاری محبوب و قدرتمند است که همانند فتوشاپ ادوبی، تصور نبود آن ممکن نیست و یکی از مهم‌ترین پایه‌های مشاغل مختلف به حساب می‌آید. این نرم‌افزار ویندوزی بعد از مدت‌ها انتظار به دنیای اندروید نیز پا گذاشت و با ارائه‌ی اپلیکیشنی استاندارد، موفق به جلب توجه کاربران بسیاری در این زمینه شد. البته انتشار Word حواشی کوچکی نیز به همراه داشت به طوری که در ابتدای عرصه‌ی Word نیاز آن به اندروید ۴.۴ یا بالاتر اعتراض کاربران زیادی را به همراه داشت که خوشبختانه با مرور زمان، و آپدیت شدن اکثریت گوشی‌های موجود به اندروید ۴.۴ ، ۵ و ۶ مدت‌ها است که این پیش نیاز دیگر یک نقطه‌ی ضعف برای Word محسوب نمی‌شود. شاید برایتان جالب باشد که اپلیکیشن Word تقریبا تمام امکانات نرم‌افزار ویندوزی را در خود جای داده است و می‌توانید با استفاده از آن، به ابزارهای موجود در نسخه‌ی ویندوزی آن دسترسی داشته باشید. بهترین حالت اجرای برنامه نیز در تبلت‌ها و صفحه نمایش‌های بزرگ است که رابط کاربری آن مشابه نسخه‌ی ویندوزی خواهد بود.

دانلود از مایکت | پلی‌استور | اپ‌استور 

Excel

عضو دیگر مجموعه‌ی Office مایکروسافت Excel نام دارد که مایکروسافت نسخه‌ی تمام عیاری از آن را برای اندروید منتشر کرده است. حجم ۵۰ مگابایتی این برنامه در نگاه اول زیاد باشد، اما توجه به این موضوع که تقریبا تمامی امکانات اکسل را می‌توانید با محیطی مشابه در اندروید تجربه کنید باعث می‌شود تا چنین حجمی برای آن کم نیز به نظر برسد. اگر از کاربران Excel در رایانه‌ی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌ی اندرویدی آن را نیز در موبایل خود امتحان کنید.

دانلود از مایکت | پلی‌استور | اپ‌استور

PowerPoint

شاید اغراق نباشد اگر مهم‌ترین عضو آفیس را بعد از Word، نرم‌افزار PowerPoint دانست. یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز برای دانشجویان و ... که کاربرد‌های فراوانی در بین کاربران دارد. فایل‌های ساخته شده در PowerPoint در سطح بسیار بالایی قرار دارند به طوری که اگر تسلط کافی برای کار با آن را داشته باشید، می‌توانید اسلاید‌های بی‌نظیر و پر امکاناتی توسط آن به وجود بیاورید. خوشبختانه این اپلیکیشن نیز به صورت رایگان منتشر شده است و توسط زیر می‌توانید آن را برای اندروید ۴.۴ یا بالاتر دانلود کنید.

دانلود از مایکت | پلی‌استور | اپ‌استور

Office Lens

در سال‌های اخیر استفاده از گوشی‌های موبایل به عنوان اسکنر فایل‌ها به امری مرسوم و محبوب تبدیل شده است به طوری که اگر گوشی شما دارای یک دوربین خوب باشد، می‌توانید به طور کامل از دستگاه‌های اسکنر بی‌نیاز شوید. Office Lens یکی از اپلیکیشن‌های اسکنر برای گوشی‌های اندروید است که با استفاده از امکانات تعبیه شده در آن می‌توانید بهترین نتیجه را در اسکن‌های انجام شده به دست بیاورید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از مایکت | پلی‌استور | اپ‌استور | ویندوزاستور

Azure Authenticator

آخرین اپلیکیشن حاضر در این لیست، در زمینه‌ی تامین امنیت استفاده از اکانت‌ها فعالیت دارد و نام آن Azure Authenticator است. این برنامه از سوی مایکروسافت برای هر سه پلت‌فرم ویندوزفون، اندروید و‌ای او اس منتشر شده است و فعالیت آن در رابطه با ورود‌های دو مرحله‌ای به اکانت‌های شما خواهد بود. این برنامه با اپلیکیشن‌های گوگل نیز سازگار است و می‌توانید از آن در رابطه با Gapps نیز استفاده کنید.

دانلود از مایکت | پلی‌استور | اپ‌استور | ویندوزاستور

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات