وبگرد: ساده ترین راه دانلود تصاویر اینستاگرام

شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Instaport وب‌سایتی در زمینه‌ی دانلود عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام است که به کمک آن می‌توانید عکس‌ها را در دسته‌بندی‌های مختلفی همچون لایک شده‌ها،‌ آپلود شده‌ها و هشتگ‌ها دانلود کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اینستاگرام را می‌توان به جرات یکی از محبوب‌ترین شبکه‌‌های اجتماعی در داخل ایران دانست. به طوری که میلیون‌ها کاربر در حال استفاده از آن بوده و روزانه نیز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. جدا از تعداد بالای کاربران ایرانی، این شبکه دارای نکات مثبت بسیاری نیز است که از جمله آن‌ها می‌توان به هشتگ‌ها اشاره کرد که باعث می‌شود علاوه بر امکان جستجوی موضوعات خاص،‌ در برنامه‌ها و مسابقه‌های زنده نیز به طور مرتب با ارسال پست‌هایی که از هشتگ‌های مربوطه برخوردارند در یک جریان مجازی قرار گرفت. علاوه بر این،‌ در اینستاگرام می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را لایک کنید تا آرشیوی کامل را از عکس‌ها و ویدئوهایی را که به آن‌ها علاقه‌مندید جمع‌آوری کنید.

insta

اما در این بین چند نکته‌ی قابل توجه وجود دارد. مورد اول اینکه اینستاگرام به صورت رسمی از گزینه‌ی دانلود پشتیبانی نمی‌کند و در صورتی که علاقه‌ای به استفاده از نسخه‌های مود شده‌ی اینستاگرام نداشته باشید راهی به جز اسکرین شات گرفتن از صفحه‌ی گوشی برای ذخیره کردن تصویر مورد نظر ندارید. از طرفی دیگر هنگامی که تعداد تصاویر لایک شده افزایش پیدا می‌کند یا قصد دانلود صدها تصویر مرتبط با یک هشتگ را دارید،‌ حتی اگر گزینه‌ی دانلودی در برنامه وجود داشته باشد،‌ ذخیره کردن یک به یک تصاویر به امری وقت‌گیر و کسل کننده تبدیل خواهد شد. اینجا است که وب‌سایتی مانند Instaport.me می‌تواند در دریافت عکس‌های اینستاگرام بسیار کمک کننده باشد.

instagram

در Instaport.me شما باید ابتدا اطلاعات اکانت خود را وارد سایت کنید تا این وب سایت اجازه‌ی دسترسی به اطلاعات کاربری اکانت شما مانند تصاویر لایک شده،‌ موارد ارسال شده و ... را کسب کند. بعد از این کار،‌ صفحه‌ی وب سایت مجددا بارگذاری خواهد شد تا گزینه‌های مخصوص دانلود برای شما به نمایش درآید.

instagram

اکنون می‌توانید با کمک انتخاب‌هایی که پیش روی شما قرار گرفته‌اند اقدام به دریافت تصاویر مورد علاقه خود کنید. با انتخاب گزینه All My Photos می‌توانید همه تصاویری که آپلود یا لایک کرده‌اید و همچنین یک هشتگ اختصاصی را دریافت کنید. اما می‌توانید به صورت انتخابی برای مثال ۱۰ تصویر آخری که آپلود کرده‌اید را دریافت کنید یا اینکه تنها تصاویری که پیش از این لایک کرده‌اید را دریافت کنید. پس از انتخاب گزینه دریافت تصاویر، حالا می‌توانید با فشردن دکمه Export همه تصاویری دلخواه خود را دریافت کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://instaport.me/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات