دعوت سایت مهربانه از کاربران فضای مجازی: سال نو را با بخشش آغاز کنیم

چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سایت خیریه مهربانه سال جدید را با کمپین «سال نو، عادت نو» برای کمک به کودکان کار و خانواده‌های بدسرپرست آغاز کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مهربانه سایتی برای جمع‌آوری کمک‌های آنلاین برای موسسات خیریه در سراسر کشور است. بدین ترتیب کاربران از طریق فضای مجازی می‌توانند پروژه‌ای مشخص در منطقه‌ی جغرافیایی معین را انتخاب کرده و کمک مورد نظر خود را پرداخت کنند. پیش‌تر زومیت نیز در چند نوبت از پروژه‌های خیرخواهانه‌ی این مجموعه حمایت کرده بود (+ + +).

در کمپین بهاری مهربانه که «سال نو، عادت نو» نام گرفته، پروژه‌های ویژه‌ای برای حمایت از کودکان کار و خانواده‌های نیازمند تعریف شده و از کاربران اینترنت خواسته سال جدید را با بخشش و کمک به دیگران آغاز کنند.

در این کمپین پروژه‌هایی مانند تامین لباس عید برای کودکان کار و حمایت غذایی از خانواده‌های بدسرپرست تعریف شده و کاربران می‌توانند با انتخاب هر پروژه، مبلغ مورد نظر خود برای مشارکت در تکمیل پروژه (حداقل هزار تومان) را پرداخت کنند.

کمپین سال نو عادت نو مهربانه

برای مشارکت در این پروژه‌ها کافی است کاربران به سایت مهربانه به نشانی www.mehrabane.ir مراجعه کرده، بر روی پروژه مورد نظر خود کلیک کنند و سپس با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه‌ی شتاب و رمز دوم، مبلغ مورد نظر خود را پرداخت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات