ال جی نام G5 SE را به اسم خود ثبت کرد

چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی و مدیران آن از جمله منتقدان محصول جدید اپل یعنی آیفون SE بودند. اما هم اکنون خبر می‌رسد که این شرکت برند تجاری G5 SE را به نام خود ثبت کرده و ممکن است یک گوشی هوشمند با این نام تولید کند.
تبلیغات

ال‌جی به عنوان یکی از منتقدان اپل در تولید آیفون SE شناخته می‌شود. مدیران این شرکت عنوان کرده بودند که هیچ نوآوری و خلاقیت خاصی در این گوشی مشاهده نمی‌شود و البته صحبت همیشگی مدیر عامل این شرکت نیز بر این اساس بود که علاقه‌ای به پیگیری فعالیت رقبا ندارد و تمرکز شرکت را روی تولیدات خود گذاشته است. اما شرکت کره‌ای در اقدامی عجیب برند تجاری G5 SE را به نام خود ثبت کرده که به نظر می‌رسد شروع این شرکت برای تولید محصولی کوچک با مشخصات پرچمدار ۲۰۱۶ باشد.

البته تلاش ال‌جی برای ثبت نام تجاری G5 SE به فوریه‌ی سال جاری بر‌می‌گردد. زمانی که هنوز خبری از آیفون SE نبود. اما این تقاضای شرکت کره‌ای به تازگی تایید شده و LG G5 SE به طور رسمی به مالکیت ال‌جی درآمده است. با ثبت این نام تجاری به نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد مانند سال‌های گذشته، نسخه‌ای دیگر از پرچمدار خود را با مشخصاتی متفاوت عرضه کند. از آنجا که آیفون SE از آخرین و بهترین مشخصات سخت‌افزاری اپل بهره می‌برد، انتظار می‌رود ال‌جی نیز در تلفن SE احتمالی خود از سخت‌افزارهای حرفه‌ای استفاده کند و تنها ابعاد گوشی را کاهش دهد.

البته این ثبت نام تجاری را می‌توان حرکتی حقوقی نیز قلمداد کرد. ممکن است مدیران ال‌جی تنها برای محافظت از برند تجاری خود در مواقع اضطراری، اقدام به ثبت این نام کرده باشند و قصد تولید گوشی هوشمندی با این نام و مشخصات را نداشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات