تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی جدید هواوی پی 9 با تمرکز بر دوربین دوگانه

سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی پی ۹ روز ۱۸ فروردین معرفی می‌شود و حال تیزر تبلیغاتی جدیدی از آن منتشر شده است. در این تیزر تبلیغاتی شاهد علامت OO در خصوص دوربین دوگانه پرچم‌دار جدید هواوی هستیم. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

از ماه اکتبر تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص هواوی پی ۹ فاش شده است که یکی از مهم‌ترین اخبار در خصوص آن به وجود دوربین دوگانه در بخش پشتی دستگاه مربوط می‌شد. حال دو روز دیگر هواوی پرچم‌دار جدیدش را به همراه نسخه‌های مختلفی از آن معرفی خواهد کرد و چندی پیش نیز در دعوتنامه این شرکت شاهد تاییدی بر وجود دوربین دوگانه در این محصول بودیم. این شرکت از هشتگ #OO استفاده کرده که نشان دهنده نمادی برای دوربین دوگانه است و گفته می‌شود دوربین‌های پشتی پی ۹ از لنز Leica بهره می‌برند.

دفترهواوی در پاکستان ویدیوی تبلیغاتی ۱۴ ثانیه‌ای در خصوص دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی P9 منتشر کرده است و در آن می‌توان تصاویر مختلفی را دید که در اغلبشان ساختاری شبیه به OO وجود دارد. در پایان ویدیو نیز متن Change the way you see the world به معنای "روشی که جهان را می‌بینی، تغییر بده" نمایش داده می‌شود که این جمله مربوط به دوربین دستگاه است.

بر اساس اطلاعاتی که چندی پیش از سوی GFXBench منتشر شد، هواوی پی ۹ به جای استفاده از پردازنده Kirin 950 از Kirin 955 استفاده می‌کند که هشت هسته‌ای است و هر هسته آن نیز فرکانس ۲.۵ گیگاهرتزی ارایه می‌دهد. پردازش‌های گرافیکی دستگاه نیز توسط Mali-T۸۸۰ انجام می‌شود.

در ادامه می‌توانید این تیزر تبلیغاتی را مشاهده کنید.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات