اچ تی سی دیزایر A56 به احتمال زیاد همراه با اچ تی سی 10 عرضه خواهد شد

دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اچ‌تی‌سی تا چند روز دیگر و در روز دوازدهم ماه جاری میلادی (۲۴ فروردین)، از پرچمدار خود با نام اچ‌تی‌سی ۱۰ رونمایی می‌کند. اخیرا خبری توسط یکی از حساب‌های توییتر که به فاش کردن اطلاعات شرکت‌ها مشهور است منتشر شده که نشان می‌دهد در کنار اچ‌تی‌سی ۱۰، گوشی دیگری از سری دیزایر با کد A56 عرضه خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی ۱۰ پرچمدار سال ۲۰۱۶ این شرکت تایوانی است که تا چند روز آینده به طور رسمی معرفی می‌شود. تاکنون اخبار و اطلاعات مختلفی در مورد این گوشی منتشر شده و به تازگی خبری غیر رسمی توسط حساب توییتر @LlabTooFer که در فاش کردن اطلاعات محصولات خبره است، منتشر شده که عنوان می‌کند در کنار اچ‌تی‌سی ۱۰، باید منتظر یک گوشی میان‌رده از سری دیزایر با نام A56 باشیم.

تنها مشخصاتی که از گوشی فوق منتشر شده این است که این گوشی در دو نسخه‌ی تک‌سیم‌کارت و دوسیم‌کارت عرضه خواهد شد. اما در کنار عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند، مسئله‌ی دیگری که ذهن مدیران اچ‌تی‌سی را به خود مشغول کرده، عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی آنها با نام وایو (Vive) است که با کمک شرکت بزرگ Valve Corporation ساخته شده است. این هدست واقعیت مجازی از ماه نوامبر سال گذشته به صورت پیش‌فروش عرضه شد و قرار است در طول هفته‌ی جاری به صورت رسمی به بازار عرضه شود. با توجه به افت سوددهی شرکت اچ‌تی‌سی که مهم‌ترین دلیل آن فروش پایین گوشی‌های هوشمند است، مدیران این شرکت امیدوارند تا فروش خوب هدست واقعیت مجازی و سرمایه‌گذاری در این بازار جدید، آنها را از شکست نجات دهد.

کارشناسان بر این باورند که اچ‌تی‌سی در زمان عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی نیز با مشکل روبرو خواهد شد؛ چرا که به نظر می‌رسد تعداد پیش‌خریدها بیش از مقداری است که این شرکت می‌تواند عرضه کند. از طرفی این هدست بسیار گران‌قیمت‌تر از رقیبانش یعنی آکیولس ریفت فیسبوک و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن است و برای جذب بازار راه سختی در پیش دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات