جشنواره طرفداران ال جی جی 5؛ پنج G5 رایگان برای پنج نفر

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جی ۵ ال‌جی از صبح امروز و با قیمت دو میلیون و صد هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. ال‌جی برای خریداران ایرانی جی ۵ از فروشگاه رسمی خود در بازار چارسو، هدایا و تسهیلات جالبی را در نظر گرفته است. در ادامه با جزئیاتی از این جشنواره همراه زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پرچمدار جدید ال‌جی (جی ۵) صبح امروز رسما پا به بازار ایران گذاشت و علاقه‌مندان به محصولات این کمپانی کره‌ای حالا می‌توانند این محصول را با قیمت ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان تهیه کنند. اما دفتر ال‌جی در ایران برای داغ‌تر کردن تنور فروش این محصول، اقدام به برگزاری جشنواره‌ی فروش برای G5 کرده است.

در این جشنواره به ۵ نفر به قید قرعه ۵ دستگاه گوشی جی ۵ هدیه داده خواهد شد. همچنین ۱۰ نفر دیگر نیز از کارت تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید این محصول از فروشگاه چارسو بهره‌مند می‌شوند. برندگان تخفیف ال‌جی G5 از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند تا با در دست داشتن کارت قرعه‌کشی این گوشی را از فروشگاه چارسو خریداری کنند.

کارت قرعه‌کشی در روز یک شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعدازظهر در فروشگاه ال‌جی واقع در طبقه‌ی همکف فروشگاه چارسو توزیع می‌شود. (تعداد کارت‌ها محدود است و با تمام شدن کارت‌ها ممکن است توزیع زودتر از موعد پایان گیرد). قرعه‌کشی مذکور، همان روز رأس ساعت ۵ در همان محل انجام خواهد شد. برای دریافت جایزه، همراه داشتن کارت ملی الزامی است. عدم حضور در زمان قرعه‌کشی نیز منجر به ابطال فرصت شما خواهد شد.

خبر خوش این که این بار این جشنواره فقط مختص تهران نیست و علاوه بر تهران در ۳ شهر دیگر نیز برگزار می‌شود. شهرهای یزد (فروشگاه امیر مال، در ۱۹ اردیبهشت)، شیراز (مجتمع صوتی تصویری پارس، در ۱۴ اردیبهشت) و تبریز (بازار موبایل تبریز، در ۱۹ اردیبهشت) با جشنواره‌ی ال جی G5 از ورود این تلفن هوشمند پرچمدار استقبال خواهند کرد. در ضمن قرعه کشی در شهرهای یزد، شیراز و تبریز در ساعت ۱۹:۰۰ همان روز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات