مزدا 3 با پول شهرداری تهران خودروی پلیس می‌شود

یک‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مزدا 3 قرار است با اعتبارات شهرداری تهران به خودروی پلیس تبدیل شود. عضو هیئت رئیسه‌ی شورای شهر تهران با اعلام خرید خودروهای مزدا ۳ جدید برای پلیس با استفاده از اعتبارات شهرداری تهران قیمت هر دستگاه از این خودرو را بیش از ۹۰ میلیون تومان دانست. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ابوالفضل قناعتی درباره خرید خودروهای مزدای جدید  با استفاده از اعتبارات شهرداری تهران اعلام کرد:«در سال پیش هنگام تصویب لایحه بودجه ۹۵ شهرداری تهران اعتبارات لازم برای خرید خودروهای مزدا در نظر گرفته شده بود.»

به گفته این عضو شورای شهر تهران، مدیریت شهری معتقد است که برای ارائه خدمات به موقع و به روز باید تجهیزات لازم و مناسب در اختیار نیروی انتظامی قرار بگیرد و به همین خاطر اعتباراتی برای پلیس در نظر گرفته شد.»

قناعتی گفت:«برای خرید هر دستگاه خودروی مزدا ۳ جدید مبلغی بیش از ۹۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده و قرار است که از محل تحققق درآمدها و جذب اعتبارات مطابق اولویت‌های معاونت حمل و نقل ترافیک تأمین شود.»

قیمت مزدا ۳ جدید در کارخانه گروه بهمن از ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰۸ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است در حالی که  خودروی صفر مزدا ۳ جدید در بازار آزاد از ۹۳ تا ۱۱۳ میلیون تومان قیمت دارد.

نظر شما در رابطه با انتخاب مزدا ۳ به عنوان خودروی پلیس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات