ال جی جی 5 از شنبه با قیمت ۲ میلیون و صد هزار تومان به فروش می رسد

جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
ال جی جی 5 امروز طی مراسمی در تهران به صورت رسمی در ایران رونمایی شد. در این مراسم مزدک ابراهیمیان، مدیر محصول شرکت مدیاپردازش با اعلام قیمت دو میلیون و صد هزار تومانی برای ال جی جی 5 در ایران بیان کرد این گوشی از فردا به همراه بسته‌ی ویژه به فروش خواهد رسید. برای اطلاع از جزئیات و محتویات بسته با زومیت همراه باشید.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    امروز ال‌جی طی مراسمی در هتل پارسیان آزادی از گوشی جدید پرچمدار خود در ایران رونمایی کرد. این گوشی با طراحی ماژولار خود قصد دارد تا فروش خوبی را در ایران به همراه داشته باشد. در طی این مراسم آقای مزدک ابراهیمیان، مدیر محصول شرکت مدیاپردازش در پاسخ به سوال خبرنگار زومیت در رابطه با قیمت و زمان عرضه‌ی گوشی جی ۵ بیان کرد:

    ال‌جی جی ۵ از فردا با قیمت ۲ میلیون و صد هزار تومان در ایران عرضه خواهد شد. این گوشی به همراه بسته‌ای ویژه شامل ماژول Cam Plus، کیس کاور هوشمند و ضدخش برای صفحه نمایش به فروش خواهد رسید.

    وی در پاسخ به خبرنگار زومیت در رابطه با دیرکرد عرضه‌ی گوشی جی ۵ در ایران بیان کرد:

    با توجه به همزمان شدن عرضه‌ی جهانی با تعطیلات عید نوروز و سختی ترخیص کالا در این بازه، ترجیح دادیم گوشی را کمی دیرتر و در اردیبهشت ماه وارد بازار کنیم.

    او افزود:

    علاوه بر ماژول کم پلاس که به همراه گوشی به خریدار تحویل داده می‌شود، سایر دوستان جی ۵ نیز وارد ایران خواهند شد. باتری اضافی به همراه شارژر آن نیز هر چند به طور رسمی از دوستان ال‌جی جی ۵ به شمار نمی‌رود، اما از ماه آینده وارد بازار ایران خواهد شد و به صورت جدا به فروش خواهد رسید.
    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات