گوشی هواوی آنر 5C معرفی شد: بدنه فلزی و قیمت 139 دلار

پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هواوی آنر 5C به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی فلزی میان‌رده با قیمت 139 دلار فروخته خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هواوی امسال چندین دستگاه را معرفی و عرضه کرده است. سومین تولید‌کننده گوشی در جهان، در سال ۲۰۱۶ دو تبلت و چندین گوشی را معرفی کرده است. هواوی تاکنون گوشی‌های پرچمدار P9 و P9 پلاس را معرفی کرده و در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت)  آنر وی ۸ را معرفی خواهد کرد. در ۱۳ آپریل (۲۵ فروردین) TENAA گوشی آنر 5C را تأیید کرد و فقط موضوع زمان رسمی آن مطرح بود. آنر هواوی امروز این گوشی را به طور رسمی معرفی کرد.

هواوی آنر ۵ سی

آنر 5C نسخه جدید گوشی آنر 4C است. خانواده C آنر در سال ۲۰۱۳ به وجود آمد و اولین گوشی که عرضه شد آنر 3C بود. آنر 5C در مقابل برچسب قیمتی خود، گوشی قدرتمندی است. این میان رده دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچ فول اچ‌دی، ۲ گیگا‌بایت رم، ۱۶ گیگا‌بایت حافظه داخلی با امکان ارتقا تا ۱۲۸ گیگا‌بایت به وسیله حافظه میکرو اس‌دی است. پردازنده هشت هسته‌ای کرین ۶۵۰ در این دستگاه قرار دارد که پردازنده مربوط به گوشی‌های میان رده هواوی است. دوربین اصلی ۱۳ مگا‌پیکسلی با f/2.0 در پشت گوشی قرار دارد. دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسل است. اندروید 6 مارشمالو همراه با رابط کاربری EMUI 4.1 هواوی بر روی آنر 5 سی نصب شده‌اند. باتری غیر‌قابل تعویض این گوشی دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت است. این گوشی ارتباطات 4G LTE و VoLTE را پشتیبانی می‌کند و برای استفاده از آن نیاز به سیم کارت نانو دارید. اندازه آنر 5C برابر با 147.1×73.8×8.3 میلی متر و وزن آن ۱۵۶ گرم است.

همانطور که در عکس‌ها پیداست، جنس این گوشی از فلز است و سنسور‌ اثر انگشت در پشت دستگاه قرار گرفته است. این گوشی در دو رنگ خاکستری تیره و نقره‌ای عرضه می‌شود و در جلوی آن هیچ دکمه‌ای وجود ندارد. این گوشی در چین با قیمت ۸۹۹ یوان (۱۳۹ دلار) فروخته خواهد شد، که قیمت مناسبی است. پیش فروش آنر 5 سی در چین آغاز شده است و در روز ۵ می (۱۶ اردیبهشت) به بازار عرضه می‌شود. هیچ اطلاعاتی در رابطه با فروش جهانی این گوشی در دست نیست.

در ادامه چندین عکس از گوشی جدید هواوی آنر ۵ سی را مشاهده می‌کنید

هواوی آنر ۵ سی
هواوی آنر ۵ سی
هواوی آنر ۵ سی
هواوی آنر ۵ سی
هواوی آنر ۵ سی
هواوی آنر ۵ سی
هواوی آنر ۵ سی

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا آنر 5C ارزش خرید دارد؟ آیا تا کنون از گوشی‌های آنر استفاده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات