معاون وزیر ارتباطات: سرانه اینترنت ۲۰ مگابیت بر ثانیه هدف برنامه ششم

پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رسیدن به سرانه اینترنت ۲۰ مگابیت بر ثانیه را از اهداف پیش بینی شده در برنامه‌ی ۵ ساله ششم توسعه دانست. در صورت تحقیق این هدف شاهد جهشی بزرگ در صنعت اینترنت و دسترسی به شبکه خواهیم بود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

نصرالله جهانگر رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین کنفرانس وب پژوهی اعلام کرد: «رسیدن به سرانه اینترنت ۲۰ مگابایت بر ثانیه از اهداف پیش‌بینی شده برای برنامه‌ی ۵ساله ششم توسعه در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات است.»

رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: «اقدامات و برنامه‌های متفاوتی تدارک دیده شده تا بتوان این هدف پیش‌بینی شده در برنامه ۵ساله ششم توسعه‌ی کشور را محقق کرد.»

به گفته جهانگرد، به زودی از دولت الکترونیک در بستر موبایل رونمایی شده و مردم ایران می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را از طریق تلفن همراه و بدون نیاز به مراجعه به سازمان‌های اداری دریافت کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رشد پیش‌بینی شده در برنامه‌ی ۵ساله پنجم توسعه‌ی کشور را برای گردش مالی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۰ درصد دانست. در حال حاضر بازگردش مالی این بازار به بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان رسیده و بر اساس پیش بینی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات این رقم به بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات