DS از خودروی لوکس و ارزان قیمت 4S در نمایشگاه پکن 2016 رونمایی کرد

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی لوکس DS در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ در کشور چین از ارزان‌ترین خودروی خود با نام 4S رونمایی کرد. با ما در زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این خودروی جدید بیاندازیم.
تبلیغات

DS مدل جدید 4S را به جمع محصولات کنونی خود 5، 5LS و شاسی بلند DS 6 در بازار خودروی چین اضافه کرد. در نمای جلو 4S جلو پنجره‌ی مشبک منقش به آرم DS تعبیه شده که در طرفین به زیبایی به چراغ‌های جلو ختم شده است. چراغ‌های جلو نیز در انتهای طرفین با 136 ال‌ای‌دی که نمای سه بعدی منحصری دارند، تزئین شده است.

این خودرو با سه پیشرانه‌ی بنزینی ۱.۶ لیتری می‌توان سفارش داد که در ضعیف‌ترین نوع خود، قدرتی معادل ۱۳۶ اسب بخار و در قوی‌ترین نمونه توانایی تولید ۲۰۴ اسب بخار را دارد. هم‌چنین این اولین باری است که پژو-سیتروئن از پیشرانه‌هایی با تکنولوژی پاک در چین رونمایی می‌کند. امکان سفارش این خودرو با جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک جدید EAT6 برای تمامی پیشرانه‌ها وجود دارد.

شرکت DS در مدل جدید 4S تمام تلاش خود را انجام داده تا بتواند فضای داخلی با کیفیت و لوکسی ارایه دهد. داشبورد و پنل روی درهای این خودرو با چرم مرغوب پوشیده شده‌اند؛ هم‌چنین برای صندلی‌ها از چرم قرمز رنگ خاصی با طرح مشابه بند ساعت‌های لوکس، استفاده شده است.

DS 4S بدنه‌ای به طول ۴.۴۴ متر دارد و در شهر شنژن (Shenzhen) در شش رنگ بدنه مختلف تولید می‌شود. از جمله رنگ‌های قابل سفارش، قرمز آتشین است که در نمایشگاه خودرو پکن نیز به نمایش درآمد.

DS 4S
DS 4S
DS 4S
DS 4S
DS 4S
DS 4S

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با این رویداد مهم به صفحه‌ی نمایشگاه خودروی پکن 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات