وبگرد: هر روز بنویسید و نوشتن را تمرین کنید

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نویسندگی و نگارش بهتر، نیاز به تمرین زیاد دارد. اگر به نوشتن علاقه دارید و می‌خواهید ذوق نوشتاری خود را تقویت کنید، وب‌سایتی را با همین موضوع امروز به شما معرفی می‌کنیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت 750words به صورت روزانه تمرین نوشتنی برای شما برگزار می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید هر روز درباره موضوعی که دوست دارید بنویسید. 

همانطور که از نام این وب‌سایت مشخص است، 750words شما را تشویق می‌کند تا به صورت روزانه ۷۵۰ کلمه به هر زبانی که دوست دارید بنویسید. این تمرین به صورت رایگان تا ۳۰ روز ادامه پیدا می‌کند تا در نهایت بتوانید به نگارش روزانه عادت کنید. 

موضوعات نوشتن خود را می‌توانید بر اساس داستان‌ها، ترجمه متون انگلیسی، موضوعات مورد علاقه خود یا خبر‌هایی که در روز می‌شنوید انتخاب کنید تا طی این ۳۰ روز همیشه موضوعی برای نوشتن در نظر داشته باشید.

website

در بخش تنظیمات صفحه و نوشتار می‌توانید با انتخاب گزینه Customize Page موارد مختلفی را مطابق با خواسته خود تغییر دهید. برای مثال اندازه فونت را بزرگ کنید، رنگ فونت بخش‌هایی مانند تیتر‌ها یا زیر تیترها، پس‌زمینه و لینک‌ها را تغییر دهید تا در فضای مورد علاقه خود بنویسید. در صورت دلخواه حتی می‌توانید از تنظیماتی برای نوشتن در حالت تمام صفحه نیز استفاده کنید.

این وب‌سایت همچنین آمار‌هایی درباره مدت زمانی که نوشته‌اید، سرعت تایپ کلمات، احساسی که در زمان نوشتن داشته‌اید و باقی موارد نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای استفاده از این وبسایت به‌ https://750words.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات