وبگرد: یادداشت هایی با قابلیت نابودی خودکار بفرستید

یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برخی اوقات دوست داریم یادداشت‌هایی به افراد مختلف ارسال کنیم که پس از خوانده شدن به صورت خودکار از بین بروند. امروز وب‌سایتی در این زمینه به شما معرفی می‌کنیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

privnote یکی از بهترین وب‌سایت‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن متن‌هایی را بنویسید یا کپی کنید و با دریافت یک لینک اختصاصی آن را برای شخصی که می‌خواهید از طریق هر پیام‌رسانی ارسال کنید یا اینکه به شخص مورد نظر خود آن را ایمیل کنید.

بنابراین برای شروع پس از ورود به این وب‌سایت https://privnote.com// در نوار زرد رنگ متن دلخواه خود را بنویسید و پس از آن بر روی Create Note کلیک کنید تا لینکی مخصوص دریافت کنید. حالا می‌توانید با کلیک بر روی Email Link برنامه پیش‌فرض ایملیی خود را باز کنید و آن را برای شخص دلخواه خود ارسال کنید.

note

البته پیش از اینکه روی Create برای ساختن این یادداشت از بین برنده خودکار کلیک کنید، می‌توانید روی گزینه Options کلیک کنید تا تنظیمات بیشتری برای شخصی سازی این یادداشت در اختیار بگیرید. برای مثال:

  • Note self-destructs: با انتخاب گزینه اول می‌توانید مدت زمانی را که یادداشت پس از ساخته شدن از بین می‌رود تعیین کنید.
  • Manual password: در گزینه دوم می‌توانید رمزعبوری اختصاصی برای یادداشت خود تعیین کنید تا حتی برای باز کردن یادداشت نیز نیاز به رمز باشد.
  • Destruction notification: در گزینه سوم نیز می‌توانید ایمیلی را وارد کنید که ضمن از بین رفتن یادداشت در همان لحظه ایمیلی به شما ارسال شود و این موضوع را اطلاع دهد.

برای استفاده از این وبسایت به https://privnote.com// مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات