تماشا کنید: تریلر جدید Top Gear با حضور مت لبلانک

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از جدا شدن سه یار همیشگی برنامه «تخته گاز» (Top Gear) یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند‌ و سپرده شدن سکان این برنامه محبوب تلویزیونی به دست کریس ایوانز، بسیاری نسبت به موفقیت تاپ گیر جدید، تردید داشتند اما امروز تریلری از این برنامه با حضور مت له‌بلانک (Matt LeBlanc) منتشر شد و طرفداران را نسبت به آینده تاپ گیر خوش‌بین می‌کند که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بنشینید.
تبلیغات

امروز کانال رسمی یوتیوب برنامه Top Gear، تریلر جدیدی از این برنامه با حضور مت له‌ بلانک را منتشر کرد. در این تریلر، له‌بلانک در حال آزمایش کردن یک اتومبیل Ariel Nomad است.

پس از جدا شدن سه یار همیشگی برنامه «تخته گاز» (Top Gear) یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند‌ و سپرده شدن سکان این برنامه محبوب تلویزیونی به دست کریس ایوانز، بسیاری نسبت به موفقیت تاپ گیر جدید، تردید داشتند اما امروز تریلری از این برنامه با حضور مت له‌بلانک (Matt LeBlanc) منتشر شد که طرفداران را نسبت به آینده تاپ گیر خوش‌بین می‌کند. له‌بلانک هنرپیشه معروف امریکایی است که به خاطر ایفای نقش «جویی» در سریال «دوستان» (F.R.I.E.N.D.S.) محبوبیت زیادی پیدا کرد.

له‌بلانک یکی از افرادی است توسط تهیه‌کنندگان Top Gear به سری جدید این برنامه اضافه شده تا بینندگان، جای خالی سه مجری همیشگی را کمتر احساس کنند. مطمئنا شما هم با دیدن این تریلر، به این نکته پی می‌برید که سازندگان سعی کرده‌اند تا آنجا که می‌توانند لحن صمیمی و طنز برنامه را حفظ کنند. در ادامه شما را به تماشای این تریلر کوتاه و جذاب دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو با کیفیت 360P | دانلود ویدیو با کیفیت 720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات