اپلیکیشن iOS هدست واقعیت مجازی HTC Vive منتشر شد

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن اندرویدی هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی چندی پیش عرضه شد و حالا پس از گذشت مدتی کوتاه، نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن نیز توسط این شرکت منتشر شد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی نهایتا نسخه‌ی iOS اپلیکیشن هدست واقعیت مجازی خود به نام Vive را منتشر کرد. این اتفاق در حالی روی داده که نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن نیز چند هفته قبل در گوگل پلی منتشر شده بود. درست همانند اپ اندرویدی هدست یاد شده، نسخه‌ی iOS نیز به شما امکان دریافت تماس‌های صوتی، پیام‌های متنی، و مشاهده یادآورهای تقویم را در دنیای واقعیت افزوده می‌دهد.

در هر صورت، نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن هنوز قابلیت پاسخگویی به پیام‌های متنی و تماس‌های صوتی را ندارد. این قابلیت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی به شمار می‌رود که هم اکنون در نسخه‌ی اندرویدی این اپ وجود دارد.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید HTC اولین نسخه از این اپلیکیشن را در اواخر ماه مارس در اپ استور منتشر کرده بود؛ اما پس از یک هفته، آن را از فروشگاه اپل استور حذف کرد و دلیل آن نیز اعلام نشده است. اما خبر خوب این است که حالا اپلیکیشن هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی مجددا به اپ‌استور بازگشته و می‌توان از همین حالا آن را دانلود کرد.

شما در مورد این اقدام اچ‌تی‌سی و نیز هدست واقعیت مجازی HTC Vive چه نظری دارید؟ لطفا نظرات ارزشمندتان را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات