آئودی A4 L در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
آئودی در نمایشگاه خودرو پکن از نسخه‌ی جدید و طویل A4 L رونمایی کرد. این خودرو نسبت به نمونه‌ی استاندارد خود دارای طول بیشتری است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶، آئودی از نسل آینده‌ی A4 L رونمایی کرد که به طور خاص برای بازار داخلی چین طراحی شده است. A4 L نسبت به نسخه‌ی استاندارد خود دارای فضای پای بیشتری است و طول کلی آن به ۴.۸ متر افزایش پیدا کرده است. این مدل نسبت به A4 L نسل قبل دارای ۴ سانتی متر فاصله‌ی محوری بیشتر است و فضای صندوق بار آن نیز به ۴۸۱ لیتر رسیده است. فاصله‌ی بین دو محور A4 L نسبت به A4 استاندارد تقریبا ۱۰ سانتی‌متر بیشتر است. به جز تغییرات در بخش ابعاد، وزن A4 L جدید نیز در مقایسه با مدل قدیمی‌تر خود به میزان ۱۰۹ کیلوگرم سبک تر شده است.

Audi A4L

در طراحی خارجی این خودرو تاکید زیادی روی خطوط افقی شده است تا پهنای خودرو بیشتر به چشم بیاید. در اطراف شیشه‌های جانبی و جلوپنجره‌ی یک تکه‌ی A4 L نیز از نوارهای کرومی استفاده شده است.  

A4 L جدید بصورت استاندارد به نسل جدید چراغ‌های LED آئودی با نام ماتریکس و همچنین چراغ راهنمای پویا مجهز است، ضمن اینکه چراغ‌های اصلی نیز از لامپ‌های زنون پلاس بهره‌مند هستند.

Audi A4L

آئودی A4 L از تمامی امکاناتی که در نسخه‌ی استاندارد A4 موجود است بهره‌مند است که از بین آن‌ها می‌توان سیستم‌های نمایش هدآپ دیسپلی (HUD) را با قابلیت نمایش اطلاعات ضروری مورد نیاز راننده نام برد. نسل جدید نشان‌دهنده‌های آئودی نیز با نام کابین مجازی یا Virtual cockpit در این خودرو قابل سفارش است؛ این سیستم مجهز به یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در بخش نشانگر‌های سرعت و دور موتور است که اطلاعات را بصورت گرافیکی و با کیفیت بسیار بالا نمایش می‌دهد. کنترلرهای این سیستم بر روی فرمان خودرو قرار دارند و راننده می تواند انواع حالت‌های نمایش را که شامل حالت کلاسیک نیز می شود را انتخاب کند. امکان مشاهده‌ی نقشه‌ی سیستم مکان یابی نیز در کابین مجازی آئودی وجود دارد.

Audi A4L

پیشرانه‌ی ۲ لیتری چهار سیلندر از نوع TFSI وظیفه‌ی تامین نیروی مورد نیاز A4 L را دارد که دارای دو قدرت خروجی ۱۸۸ و ۲۴۸ اسب بخاری است. اخیرا نسخه‌ی ۱۹۰ اسب بخاری نیز به این دو نسخه اضافه شده است که از پروسه‌ی احتراق جدیدی استفاده می‌کند. هر دو پیشرانه‌ی A4 L به همراه جعبه دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دوکلاچه ارایه خواهند شد و مشتریان، امکان انتخاب بین دو مدل محرک جلو و یا چهارچرخ محرک را خواهند داشت.

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با این رویداد مهم به صفحه‌ی نمایشگاه خودروی پکن 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات