بخش تایوان کمپانی سونی موبایل: اطلاعات فاش شده از اکسپریا X پرمیوم، تقلبی است

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
سونی سال گذشته گوشی اکسپریا Z5 Premium را با صفحه‌نمایش 4K به بازار عرضه کرد. بر اساس شایعات جدید، قرار بود گوشی X Premium توسط شرکت سونی، عرضه شود. اکنون کمپانی سونی تایوان اعلام کرده که اطلاعات منتشر شده در رابطه با این گوشی، واقعی نیستند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته شایعاتی در رابطه با ورود گوشی جدید سونی به عنوان نسخه‌ی جدید گوشی اکسپریا Z5 پرمیوم، منتشر شد. قرار بود گوشی X پرمیوم به گوشی‌های اکسپریا X ، XA و X Performance در سری X سونی بپیوندد و مانند نسخه‌ی قبلی، نقطه‌ی اصلی فروش این گوشی، صفحه‌نمایش آن است.

گفته شده بود که گوشی اکسپریا X پرمیوم اولین گوشی دارای صفحه‌نمایش HDR خواهد بود که قابلیت نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ (در مقایسه با ۱۶.۸ میلیون رنگ در گوشی‌های دیگر) را دارد. همچنین اعلام شده بود که این صفحه‌نمایش دارای نرخ تجدیدپذیری ۱۲۰ هرتز، کنتراست ۲۰۰۰:۱ و میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت را دارد. این میزان روشنایی تقریباً ۲ برابر میزان روشنایی صفحه‌ی گلکسی اس ۷ سامسونگ است.

اکنون مشخص شده که واقعی‌بودن تمام این شایعات، قطعی نیست. بخش سونی موبایل تایوان به ePrice یکی از بزرگترین منابع خبری تایوان، اعلام کرده که این اخبار و داستان‌ها، تقلبی است.

سونی اکسپریا ایکس

اکنون چندین پیش‌بینی ممکن است. کمپانی سونی به صورت کامل، وجود گوشی اکسپریا X پرمیوم یا توسعه‌ی آن را رد نکرده است، بلکه تنها اعلام کرده که اطلاعات فاش شده، تقلبی است. به این معنی که مقداری یا کل این اطلاعات اشتباه هستند؛ اما ممکن است گوشی اکسپریا X پرمیوم در آینده معرفی شود.

همچنین ممکن است که بخش تایوان کمپانی سونی موبایل، در جریان ساخت و توسعه‌ی گوشی اکسپریا X پرمیوم نباشد و اخبار و اطلاعات مربوط به آن را نداند. خیلی بعید است که گوشی اکسپریا X پرمیوم، تنها حاصل تخیلات یک طرفدار خلاق سونی باشد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا سونی اکسپریا X پرمیوم واقعی است یا نه؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات