فورد بسته ای مخصوص برای خودروی پلیس F-150 معرفی کرد

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فورد به طور مداوم در حال گسترش تنوع خودروهای نیروهای پلیس و امنیتی ایالات متحده است. این شرکت اخیرا از پکیجی خاص برای خودروی پلیس F-150 رونمایی کرده است. برای اطلاع از جزئیات جدیدترین خودروی ملحق شده به نیروی پلیس آمریکا، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

فورد به تازگی بسته‌ای به نام "سرویس مخصوص"برای  2016 F-150 خود معرفی کرده است. این بسته برای خودروهای ‌پلیس که در شرایط محیطی سخت به کار گرفته می‌شوند و در جاده‌های بیرون شهری به گشت‌زنی می‌پردازند، طراحی شده است.

بسته‌ی جدید فورد برای خودروی پلیس F-150، عبارت است از تجهیزاتی مانند صندلی‌های مخصوص، تخت خواب، محفظه ایمن برای حمل مجرمین، قفسی بزرگ برای حیوانات آموزش دیده‌ی پلیس همراه با تهویه و البته انتخاب پیشرانه‌های قدرتمند. در ظاهر خودرو نیز سپر‌های فولادی در جلوی ‌خودرو، پکیج کامل نورهای ویژه‌ی پلیس بر روی سقف، چراغ‌های عقب و جلوی این مدل نصب شده است.

مدیر بازاریابی خودروهای پلیس فورد، استفان تایلر در رونمایی از این پکیج گفت:

"نیروهای پلیس حالا می‌توانند هر بسته و تجهیزاتی را که بخواهند در خودرو بار بزنند و با ظرفیت کامل ۵ نفر با تمامی لوازم مورد نیاز، به هر ماموریتی رسیدگی کنند که این دستاوردی بسیار بزرگ محسوب می‌شود."

وی در ادامه افزود :" ما در حال حاضر تنوع کاملی از خودروهای پلیس را ارایه‌ کرده‌ایم و برای پر کردن نیازهای خاص این نیروها راه‌حل‌های مطابق با نیاز‌های موجود را ارائه داده‌ایم. این مدل نیز قطعا به عنوان عضوی شاخص به خانواده‌ی پر‌تعداد خودروی پلیس فورد افزوده خواهد شد؛ خانواده‌ای که به جان سخت بودن شهرت دارند."

F-150 سرویس مخصوص، در دو مدل دو کابین و یک‌ و نیم کابین با پیشرانه‌ی ۵ لیتری ۸ سیلندر یا نمونه‌ی ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر EcoBoost در دو حالت چهارچرخ یا دوچرخ محرک تولید می‌شود. جعبه‌دنده‌ی هر دو نمونه‌ی مذکور از نوع ۶ سرعته‌ی خودکار است. یکی از تجهیزاتی که به صورت استاندارد برای هر دو مدل‌ این خودرو در نظر گرفته شده، مولد برق ۲۴۰ آمپری آن است که برای استفاده‌های طولانی مدت طراحی و ساخته شده است.

از دیگر تجهیزات خاص این خودرو می‌توان به فریم ساخته شده از فولاد بسیار قوی اشاره کرد که با وجود بدنه‌ی تقویت شده از آلومینیوم با درجه‌ی نظامی، ایمنی ماموران پلیس در کنار طول عمر طولانی‌تری برای خودرو به همراه می‌آورد.

در داخل کابین هم تجهیزات مدرن بسیاری برای ارتباطات و راحتی سرنشینان پیش‌بینی شده است. به عنوان مثال می‌توان به کنسول وسط با تجهیزات کامپیوتری کامل، صندلی‌های راحت همراه با جای آرنج در هر دو طرف و تودوزی از موادی که به آسانی پاک می‌شوند، اشاره کرد.

 تمامی این تجهیزات در واحد پلیس، آتشنشانی، گشت‌های مرزی، خودروهای مخصوص دولت پرکاربرد هستند.

فورد F-150 در سال ۲۰۱۵ به طور کامل بازطراحی شد و با تکنولوژی‌های نوین بروزرسانی شد. در حال حاضر پرفروش‌ترین خودروی ایالات متحده فورد F-150 است؛ این خودرو با داشتن قابلیت‌های متعدد آفرود، ارزانی قطعات و لوازم جانبی و قابلیت‌های فوق‌العاده بالا در شخصی‌سازی، نیاز هر فردی را به‌طور کامل پوشش می‌دهد.

از طرفی شرکت‌ها و تولیدکنندگان متعددی در آمریکا برای این خودرو لوازم جانبی ابداع کرده‌اند که F-150 را از خودرویی آفرود تا نمونه‌ی ایده‌آل برای مسابقات درگ می‌تواند تغییر دهد.

قیمت پایه مدل ۲۰۱۶ این خودرو از ۲۶ هزار دلار آغاز می‌شود که با آپشن‌های بیشتر تا مرز ۵۵ هزار دلار نیز می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات