نمایشگاه خودرو پکن 2016؛ پوشش زومیت از رویداد خودرویی مهم چین

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه خودروی پکن 2016 از روز گذشته به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این نمایشگاه به دلیل برگزاری در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان، از اهمیت زیادی برای تولید‌کنندگان برخوردار است. زومیت نیز در همین راستا پوشش گسترده‌ای بر این رویداد مهم صنعت خودرو خواهد داشت.
تبلیغات

بازار خودروی چین سالانه فروش بیش از ۲۴ میلیون دستگاه خودرو را تجربه می‌کند. این آمار باور نکردنی، این کشور را به بزرگ‌ترین بازار خودرو در جهان تبدیل کرده است. در همین راستا نیز شرکت‌های خودروسازی برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای حضوری فعال در این کشور کرده‌اند.

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶، فرصت بسیار خوبی را به شرکت‌های خودروسازی سرتاسر جهان می‌دهد تا آخرین محصولات خود را در چین به نمایش بگذارند و با تبلیغات گسترده و جلب نظر مردم، میزان فروش خود را افزایش دهند. مرسدس بنز، بی‌ام‌و، تویوتا، فورد، فولکس واگن، هیوندای و جنرال موتورز تنها تعدادی از شرکت‌های خودروسازی مطرح جهان هستند، که همه‌ ساله در نمایشگاه خودروی پکن حضوری فعال دارند.

نمایشگاه سال جاری نیز با حضور گسترده‌ی خودروسازان بزرگ برگزار خواهد شد. اما این رویداد در سال ۲۰۱۶ تفاوت‌ها زیادی با سال‌های گذشته خواهد داشت. پکن از شرایط آب و هوایی مطلوبی برخوردار نیست و حجم آلاینده‌های موجود در هوای این شهر، در درجه‌ی بحرانی قرار دارد. در همین راستا دولت چین تدابیر گسترده‌ای برای استفاده از خودرو‌های پاک در پایتخت خود اندیشیده است. به همین دلیل نیز نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ را باید محل رقابت طیف گسترده‌ای از خودروهای الکتریکی و هیبریدی عنوان کرد. برند‌های مختلف سعی دارند با نمایش خودروهای کم‌مصرف و پاک، راه خود را برای حضور گسترده در این کشور هموار کنند.

البته نباید از قدرت نمایی برند‌های خودرویی چین نیز در رویداد پیش‌رو فراموش کرد. پیشرفت فوق‌العاده‌ی شرکت‌های خودروسازی چین در چند سال اخیر باعث شده است تا همواره محصولات متنوعی را برای معرفی و عرضه به بازار داشته باشند. نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ فرصت بسیار خوبی است تا این دسته از شرکت‌ها، توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

با توجه به اهمیت این رویداد بزرگ خودرویی آسیا، زومیت نیز طبق روال گذشته، پوشش گسترده‌ای از آن خواهد داشت. برای اطلاع از اخبار داغ و لحظه‌ای نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ با زومیت همراه باشید.

برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با این رویداد مهم به صفحه‌ی نمایشگاه خودروی پکن 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات