شرایط و رنگ های جدید پیش فروش H30 کراس

دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرایط و رنگ‌های H30 کراس شاسی‌بلند شهری ارزان قیمت ایران اعلام شد. این خودرو که دیروز مرحله اول پیش فروش خود را طی کرد امروز مرحله دوم پیش فروشش آغاز شده است. در این پیش خرید رنگ‌های جدید و شاداب به چشم می‌خورد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

مرحله دوم پیش فروش H30 کراس با پیش پرداخت کمتر و رنگ‌های بیشتر از ساعت ۱۳ امروز در سراسر کشور آغاز شده است. 

در مرحله دوم پیش فروش H30 cross هر خریدار باید ۲۰ میلیون تومان پیش پرداخت داشته باشد تا بتواند این خودرو را در آذر یا دی ۹۵ از آن خود کند.

سود مشارکت این پیش خرید ۲۱ درصد و سود انصراف از خرید آن ۱۹ درصد است. H30 توسط نمایندگی‌های رسمی ایران خودرو در کشور پیش‌فروش می‌شود.

برای مرحله دوم پیش فروش این کراس اور ارزان قیمت رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، آبی رویال، نارنجی و قرمز متالیک در نظر گرفته شده است.

H30 کراس از پیشرانه TU5 با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی  به همراه ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد. این خودروی شاسی بلند شهری دارای ۱۰۵ اسب بخار توان خروجی در ۵۷۵۰ دور در دقیقه است. H30 دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است.

طول این کراس اور چینی ۴۳۵۱ میلی‌متر، عرض آن ۱۷۶۰ میلی‌متر و ارتفاعش ۱۵۲۸ میلی‌متر است. وزن خالص H30 کراس ۱۲۳۰ کیلوگرم است.

اچ۳۰ کراس حجم باک بنزین ۵۱ لیتری دارد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۰۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. این خودرو با شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۲.۵ ثانیه، تا حداکثر  ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد. جعبه دنده این خودرو نیز خودکار است.

قیمت اولیه این خودرو توسط معاون بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو ۴۴ میلیون تومان اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات