وبگرد: هر جایی که می‌خواهید از ایموجی ها استفاده کنید

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
معمولا در طول روز زیاد از ایموجی‌ها برای نشان دادن احساسات خود از طریق گفتگو‌های متنی استفاده می‌کنیم. امروز وب‌سایتی به شما معرفی می‌کنیم که منبعی از ایموجی‌های مختلف است و استفاده از آن‌ها را در همه جا میسر می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایموجی‌ها را در گفتگو‌های تلگرام، توضیحات اینستاگرام، پست‌های فیس‌بوک، توییت‌های توییتر و هزاران جای دیگر استفاده می‌کنیم.

با اینکه سیستم‌عامل‌های موبایل و دسکتاپ همگی از امکان استفاده از ایموجی‌ها برخوردارند و علاوه بر آن هر برنامه نیز ایموجی‌های مخصوص به خود را در اختیار شما می‌گذارد، اما شما می‌توانید همیشه از ایموجی‌های جذابی که دوست دارید استفاده کنید. شیوه استفاده از ایموجی‌ها در وب‌سایت copyandpasteemoji تنها راست کلیک کردن روی هر ایموجی و سپس کپی کردن آن و در نهایت استفاده از آن در هر جای دلخواه است.

ایموجی

اگر به دنبال ایموجی‌ها و سمبل‌ها برای کپی و پیست کردن درون وب‌سایت یا یک اپلیکیشن می‌گردید، وب‌سایت copyandpasteemoji بهترین منبع برای کپی و استفاده از ایموجی‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف است.

ایموجی

بنابراین از همین الان می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید در سرویس‌های مختلفی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، اسنپ‌چت، تامبلر یا هر شبکه اجتماعی و پیام رسان دیگری از ایموجی‌ها در دسته‌بندی‌هایی مانند صورت‌ها، حیوانات، گل‌ها، قلب‌ها، غذا‌ها و موارد بسیار دیگری استفاده کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.copyandpasteemoji.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات