اپل آیفون SE در کدام کشورها فروش خوبی دارد؟

دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
موسسه تحلیل بازار موبایل Localytics در چارت‌های خود میزان فروش گوشی‌ها در کشور‌های مختلف را نمایش می‌دهد . اکنون این موسسه، چارت فروشپذیرش گوشی آیفون SE را منتشر کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    بر اساس آخرین چارت فروش موسسه Localytics، مربوط به گوشی 4 اینچی اپل آیفون SE، این گوشی فروش خوبی در کشور‌های اروپایی مانند انگلیس و فرانسه دارد. میزان پذیرش آیفون SE در این دو کشور، ۱% بوده است. این میزان به معنای این است که ۱ درصد آیفون‌های موجود در این دو کشور، آیفون SE است.  این میزان پذیرش با میزان پذیرش در کانادا و هنگ‌کنگ برابر است. با پذیرش ۰.۴% در آمریکا، پذیرش این گوشی در کشور آمریکا تفاوتی با میانگین پذیرش جهانی ندارد.

    آیفون اس ای

    این آمار حاکی از کاهش پذیرش آیفون SE در مقایسه با آیفون سری ۶، آیفون سری ۶ اس، آیفون ۵ اس و آیفون ۵ سی ، است. برخی اعتقاد دارند که این کاهش پذیرش به دلیل ماهیت این گوشی است. بسیاری افراد این گوشی را یک گوشی جدید قابل معاوضه با گوشی نسل قبل خود، نمی‌دانند. همچنین این گوشی را آخرین گوشی حال حاضر آیفون نمی‌دانند و فقط به چشم یک گوشی قابل معاوضه با گوشی خراب خود به آن نگاه می‌کنند.

    گوشی آیفون SE در کنار صفحه نمایش ۴ اینچی، دارای پردازنده A9 اپل است که در گوشی‌های اپل آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس، از آن استفاده شده بود. این گوشی دارای دوربین ۱۲ مگا‌پیکسل استفاده شده در آیفون ۶ اس، است و همچنین با وجود نبود ویژگی تاچ سه بعدی، دارای Live Photos است. سنسور اثر‌انگشت استفاده شده در این گوشی مربوط به نسل قبلی آیفون است که مقداری کند‌تر از نسل جدید است. این گوشی از NFC و پرداخت اپل پشتیبانی می‌کند و گوشی مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند آیفون ۴ اینچی خود را به‌روز‌رسانی سخت‌افزاری کنند.

    بسیاری از کاربران اپل، گوشی خود را به گوشی‌های آیفون سری ۶ و ۶ اس اپل با صفحه نمایش بزرگ‌تر ارتقا ندادند. حالا آن‌ها می‌توانند بدون از دست دادن صفحه نمایش با سایز مورد علاقه خود، بسیاری از امکانات سخت‌افزاری جدید را تجربه کنند.البته با ورود آیفون 7 همراه با تراشه A10 ، امکانات ارتباطی جدید و ارتقا‌های سخت‌افزاری دیگر، آیفون SE از لیست گوشی‌های دارای جدید‌ترین سخت افزار اپل، خارج می‌شود. بنابراین انتظار می‌رود با ورود نسل بعدی گوشی‌های آیفون اپل، قیمت آیفون SE کاهش قابل توجهی داشته باشد.

    نظر شما در رابطه با گوشی اپل آیفون SE چیست؟ آیا این گوشی با توجه به امکانات سخت‌افزاری و برچسب قیمتی خود، ارزش خرید دارد؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات