لانچر گلکسی اس 7 در اندروید با S7 Galaxy Launcher - زوم‌اپ

یک‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لانچر سامسونگ یکی از ارکان اصلی گوشی‌های این کمپانی محسوب می‌شود که در گوشی گلکسی اس ۷ شاهد جدیدترین نسخه‌ی آن نیز بودیم. S7 Galaxy Launcher نیز اپلیکیشنی برای شبیه‌سازی این لانچر در نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ با تولید گوشی گلکسی اس ۷ خود بار دیگر موفق به جلب نگاه‌ها به سمت خود شد و با وجود آنکه در زمینه‌ی نوآوری هرگز به گلکسی اس ۶ نرسید، باز هم توانست موفقیت چشمگیری را در جلب توجه کاربران کسب کند. یکی از مهمترین بخش‌های این گوشی جدید، که همچون گذشته موفق عمل کرد، لانچر این دستگاه بود که با بروزرسانی‌های مختلفی که در طول این سال‌ها در هر سری از گوشی‌های گلکسی دریافت کرده است، هم اکنون به سطحی رسیده که می‌توان آن را یکی از بهترین لانچرهای موجود برای گوشی‌های اندروید و رقیبی جدی برای دیگر همتایان خود دانست. اگر از علاقه‌مندان به لانچر سامسونگ هستید و از طرفی امکان خرید این گوشی را ندارید، این پست مخصوص شما خواهد بود. S۷ Galaxy Launcher اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که قصد شبیه‌سازی لانچر گلکسی اس ۷ را در نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید دارد؛ به طوری که تنها کافی است که از نسخه‌ی ۴ یا بالاتر اندروید برخوردار باشید تا بتوانید شبیه‌ترین لانچر ممکن به لانچر اس ۷ سامسونگ را در گوشی فعلی خود تجربه کنید. این برنامه به بهترین شکل ممکن لانچر جدید سامسونگ را در گوشی‌های شما به اجرا در خواهد آورد و حتی اگر از گوشی‌های قدیمی نیز برخوردارید، می‌توانید از سرعت بالا و اجرای روان این برنامه لذت کافی را ببرید.

شبیه‌سازی این برنامه به قدری دقیق و استاندارد انجام شده است که حتی دارندگان گوشی Galaxy S6 Edge نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود و تمامی امکاناتی که سامسونگ برای لبه‌های خمیده‌ی گوشی Galaxy S7 Edge در نظر گرفته است، در سری S6 Edge نیز قابل استفاده خواهد بود. این لانچر از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند و توسط امکانات مختلفی که در آن تعبیه شده است، می‌توانید آن را مطابق با سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنید. برای مثال توسط بخش Hidden Apps می‌توانید اپلیکیشن‌هایی که نیازی به آن‌ها ندارید را مخفی کنید تا لیست App Drawer شما بی‌جهت شلوغ نباشد. وضوح زمینه‌ی App Drawer نیز قابل تغییر است و می‌توانید بنا بر سلیقه‌ی خود، وضوح آن را ویرایش کنید. همچنین شما قادر خواهید بود تا اپلیکیشن‌های محبوب و پراستفاده‌ی خود را به Slide Screen اضافه کنید تا در هرجایی بتوانید به سادگی به اپ‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. همانند نسخه‌ی اصلی، S7 Galaxy Launcher نیز از پوسته‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با دانلود پوسته‌های متنوع از Theme Store، ظاهر این لانچر را شخصی‌سازی کنید.

S۷ Galaxy Launcher با حجم ۴ مگابایت منتشر شده است و همان‌طور که گفته شد برای اجرا به نسخه‌ی ۴ یا بالاتر اندروید نیاز دارد. این برنامه در مدت کوتاهی که منتشر شده است نزدیک به ۵۰ هزار دانلود را تنها در پلی‌استور گوگل کسب کرده است و در صورتی که شما نیز برای استفاده از آن وسوسه شده‌اید، می‌توانید از لینک زیر اقدام به دانلود آن کنید.

نکات مثبت

  • ظاهر زیبا و جذاب لانچر گلکسی اس۷
  • امکان مخفی کردن برنامه های بی استفاده
  • امکان شخصی‌سازی‌های بسیار

نکات منفی

  • نکته‌ی منفی خاصی مشاهده نشد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات