Affinity موتورولا فاش شد: یک گوشی ارزان قیمت از سری موتو E

شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی اطلاعاتی از تست یک محصول جدید از موتورولا با نام Affinity منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به نسخه‌ی سوم موتو E باشد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موتورولا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان تلفن همراه، مدتی است که به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های لنوو کار می‌کند. یکی از سری‌های میان‌رده‌ی گوشی‌های موتورولا، موتو E نام دارد. به تازگی تصاویری از آزمایش یک گوشی جدید از موتورولا با نام Affinity منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به نسل سوم Moto E باشد. طبق اطلاعات منتشر شده این گوشی جدید به صفحه‌نمایش ۵ اینچی مجهز خواهد بود، در حالی که نسل دوم موتو E مجهز به صفحه‌نمایش ۴.۵ اینچی بوده است.

قیمت منتشر شده برای موتورولا Affinity حدود ۷۸ دلار است. اگرچه این رقم منتشر شده نمی‌تواند قیمت نهایی این گوشی باشد اما به نظر می‌رسد Affinity یک گوشی رده‌پایین با قیمت پایین باشد. طبق گفته‌ی مدیران لنوو، تمامی گوشی‌های تولید شده با برند موتورولا در سال ۲۰۱۶ به حسگر اثر انگشت مجهز خواهند بود. به همین دلیل افزایش ابعاد نسل سوم موتو E دور از انتظار نخواهد بود و این امید در کاربران وجود دارد که این گوشی نیز به حسگر اثر انگشت مجهز باشد.

affinity

طبق آخرین اخبار منتشر شده، موتورولا در تاریخ ۹ ژوئن سال جاری، دو گوشی موتو جی ۵ و موتو جی ۴ پلاس را معرفی خواهد کرد و معرفی موتو E نسل سوم در حاشیه‌ی این مراسم، دور از انتظار نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات