وبگرد: لوگوی شرکت ها را با کیفیت بالا دریافت کنید

دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو به عنوان نماد منحصر به فرد شرکت تنها نشانی است که می‌تواند معرف همه چیز شرکت یا سازمان یا فعالیت آن باشد. در طراحی وب‌سایت‌، تصاویر یا موارد مختلف و متنوع دیگری ممکن است به تصویر خام لوگوی شرکت‌ها احتیاج پیدا کنیم. امروز وب‌سایتی برای دانلود سریع لوگو‌ی همه شرکت‌ها به شما معرفی می‌کنیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

استفاده از یک آرم یا لوگو امروزه برای هر شخص یا شرکتی امری مهم به حساب می‌آید و افراد با دیدن لوگوی شرکت در هر جا بدون داشتن حتی یک جمله تبلیغاتی یا معرف به یاد زمینه فعالیت این شرکت می‌افتند.

حالا اگر دوست داشته باشید یا نیاز به استفاده از لوگوی شرکت‌های مختلف پیدا کنید، وب‌سایت instantlogosearch یکی از بهترین منابع برای دانلود سریع تصاویر لوگوی شرکت‌های مختلف در دنیا به حساب می‌آید. برای دانلود لوگو‌ها می‌توانید از دو فرمت مختلف PNG و SVG آن‌ها را دریافت کنید. 

downlaod-logo

استفاده کردن از لوگو نسبت به یک شعار یا جمله تبلیغاتی، فضای کمتری می‌گیرد. لوگو در هر مکانی که اسمی از ما برده شود استفاده می‌شود در سربرگ‌ها‌، کارت ویزیت‌، سررسید‌ها و سایر مکان‌های تبلیغاتی. لوگوی استاندارد باید زیبایی خود را در همه جا نشان دهد و مفهوم خود را برساند.

برای استفاده از این وبسایت به http://instantlogosearch.com// مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات