قیمت تراشه های سری Broadwell-E اینتل مشخص شد

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
شواهد نشان از این دارند که اینتل در آینده‌ی نزدیک پردازنده‌های سری Broadwell-E خود را رونمایی خواهد کرد. پس از افشای خواسته یا ناخواسته‌ی اطلاعات این سری از پردازنده‌ها، حال قیمت عرضه‌ی این تراشه‌ها منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شواهد امر نشان از این دارند که اینتل در آینده‌ی بسیار نزدیک سری E نسل پنجم تراشه‌های خود را که برادول نام دارد، رونمایی می‌کند. اولین اخبار مرتبط با این تراشه‌ها، معرفی مادربوردهایی مبتنی بر چیپ ست X99 برای تراشه‌های Broadwell-E بود. سپس اینتل بصورت سهوی یا عمدی، اطلاعاتی را از این تراشه‌ها در وب‌سایت مخصوص به درایورهایش قرار داد و تقریبا شایعات در خصوص عرضه‌ی این تراشه‌ها را تایید کرد. حال قیمت و زمان عرضه‌ی این تراشه‌ها فاش شده است.

براساس اطلاعات ارائه شده، تراشه‌ی Core i7-6800K از این سری با قیمت ۶۲۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. از جمله‌ی نمونه‌های دیگری که روانه‌ی بازار خواهد شد باید به i7-6850K و i7-6900K با قیمت ۸۸۹.۹۹ و ۱۴۹۵.۹۹ دلار اشاره کرد. البته قیمت‌های مطرح شده را می‌توان به عنوان یک کلاس‌بندی برای قیمت‌‌ها اشاره کرد که با توجه به تجربیات پیشین انتظار می‌رود در زمان عرضه‌ی این پردازنده‌ها، شاهد کاهش قیمت این محصولات باشیم.

انتظار می‌رود سری پردازنده‌های Broadwell-E از وجود ۱۰ هسته پردازشی که با بهبود‌های پردازشی همراه شده‌اند، بهره ببرند. همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که مادربوردهای مبتنی بر تراشه‌های X99 مجهز به سوکت LGA 2011-3 با یک بروزرسانی کوچک می‌توانند از تراشه‌های جدید سری E اینتل پذیرایی کنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات