قیمت و اطلاعات جدیدی از گوشی هواوی آنر وی 8 مشخص شد

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
هواوی آنر وی ۸ در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) رونمایی خواهد شد. تا کنون مشخص شده بود که این گوشی دارای دوربین دو‌گانه خواهد بود. مشخصات دیگری از این گوشی نیز به تازگی فاش شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

روز گذشته هواوی شروع به تبلیغات برای معرفی گوشی جدید آنر وی 8 کرد. بر اساس این تیزر‌ها، این گوشی در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) معرفی خواهد شد و مانند گوشی هواوی پی ۹ دارای دوربین دو‌گانه خواهد بود. این دوربین دو‌گانه دارای دو دوربین ۱۲ مگا‌پیکسلی است. همچنین شایعاتی در رابطه با استفاده از پردازنده‌ی کرین 950، ۴ گیگابایت رم و سنسور اثر انگشت، در این گوشی، منتشر شده بود. امروز شایعات تازه‌ای به نقل از یک منبع چینی فاش شد.

این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی، دوربین سلفی ۸ مگا‌پیکسل ، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر و پورت USB تایپ C خواهد بود. قیمت این گوشی در چین ۲۰۰۰ یوان (۳۰۸ دلار یا ۲۷۳ یورو) خواهد بود.

در نهایت توسط همان منبع چینی مشخص شده که گوشی آنر 8i در همان مراسم معرفی خواهد شد. این گوشی به عنوان جانشین گوشی آنر 7i معرفی خواهد شد و دارای همان طرح دوربین خواهد بود و هدف آن بازار گوشی‌های بانوان است.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات