نمونه دیگری از گوشی ایسوس Zenfone 3 در بنچمارک GFXBench رویت شد

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
گوشی Zenfone 2 به عنوان اولین گوشی دارای ۴ گیگا‌بایت رم، فروش خوبی را برای ایسوس به ارمغان آورد. بعد از این فروش بالا، زمزمه‌هایی در رابطه با معرفی گوشی Zenfone 3 شنیده می‌شد. مشخصاتی از گوشی تازه ایسوس در بنچمارک GFX فاش شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بعد از موفقیت گوشی Zenfone 2 به عنوان اولین گوشی دارای ۴ گیکا‌بایت رم، مشخص بود که گوشی Zenfone 3 معرفی خواهد شد. با وجود اینکه قرار بود دو نمونه از گوشی Zenfone 3 معرفی شود، اما چندین گوشی جدید ایسوس، با مشخصات مختلف رویت شده‌اند. تا کنون چهار مدل مختلف از ایسوس فاش شده که هنوز مشخص نیست کدام یک جزو خانواده زن‌فون ۳ است.

گوشی جدید ایسوس که با نام Z012D لو رفته است، در رده‌ی بالایی گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد. این گوشی دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 625 با کلاک ۲ گیگا‌هرتز است. در این گوشی از تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۶ استفاده شده است. بر اساس اطلاعات فاش شده در بنچمارک GFXBench، این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی و دوربین سلفی ۷ مگا‌پیکسلی است (ممکن است این گوشی دارای دوربین سلفی ۸ مگا‌پیکسلی باشد). در این بنچمارک، دوربین اصلی دستگاه مشخص نشده است. میزان ۲.۸ گیگا‌بایت رم در کنار ۱۰ گیگا‌بایت حافظه‌ی داخلی وجود دارد که به نظر می‌رسد حافظه‌ی داخلی گوشی ۱۶ گیگا‌بایت باشد که ۱۰ گیگا‌بایت آن در دسترس کاربر قرار دارد. نمونه‌ای که در بنچمارک رویت شد فاقد NFC و تک سیم کارت است. گوشی دارای اندروید مارشمالو نسخه 6.0.1 بدون تغییر توسعه‌دهندگان است. در این بنچمارک، سایز باتری، نمونه‌ی صفحه‌نمایش و نسخه‌ی بلوتوث مشخص نشد.  

در کنار مدل‌های دیگری که فاش شده، ایسوس بازار میان‌رده و پایین‌رده‌ها را پوشش داده است تا منتظر پرچم‌دار این شرکت باشیم. تا کنون ایسوس اعلام کرده که Zenfone 3 در دو مدل معمولی و لوکس (Deluxe) عرضه خواهد شد. با توجه به پوشش شیشه ای 2.5D و بدنه‌ی فلزی، وجود نسخه‌ی بالا‌تری از Zenfone 3 منطقی است؛ اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا از گوشی‌های قبلی ایسوس استفاده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات