جگوار - لندرور استارت ‌آپ InMotion را تاسیس کردند

شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت بریتانیایی جگوار - لندرور با انتشار خبری از راه اندازی استارت ‌آپی مستقل که وظیفه‌ی ساخت اپلیکیشن موبایلی و ارائه سرویس‌‌های آنی حمل و نقل است خبر داد. برای اطلاع از جزئیات این خبر بازومیت همراه باشید.
تبلیغات

این استارت‌آپ مستقر در شهر لندن، بزودی سرویس‌های خود را که شامل به اشتراک‌گذاری خودرو در مناطق تحت پوشش و راه‌حل‌های جدید مالکیت خودرو است را در شمال آمریکا، اروپا و آسیا ارایه خواهد کرد.

آدریان هالمارک، رییس بخش استراتژی گروهی جگوار - لندروور در این‌باره می‌گوید:

با توسعه اپلیکیشن جدید و سرویس‌های آنی، استارپ‌آپ این‌موشن (InMotion) فرصتی برایمان فراهم کرده تا تجربه‌ای جذاب و فوق‌العاده باارزش برای هر دو دسته مشتریان جدید و قدیمی خود به صورت جهانی فراهم کنیم. به عنوان کسب و کار یک استارت‌آپ، این‌موشن به ترکیبی از انعطاف‌پذیری و آینده‌نگری نیاز دارد تا در این بازارِ دائمی تغییرات موبایلی، به رقابت ادامه دهد. این موضوع به ما اجازه می‌دهد تا به سرعت با توسعه تکنولوژی‌های جدید به خواسته‌های روزافزون مشتریان پاسخ دهیم.

این‌موشن تمرکز خود را بر روی توسعه سیستم‌های نوین حمل و نقل و اشتراک خودرو که توسط گوشی‌های هوشمند و سایر وسائل مشابه در دسترس قرار می‌گیرند، خواهد گذاشت. سرویس‌های این استارت‌آپ برای هر شخصی قابل استفاده است و فقط مشتریان جگوار - لندروور نیستند که از این قابلیت‌ها برخوردار خواهند شد.

بیش از 30 نفر در زمینه‌ی تکنولوژی‌های جدید این شرکت استخدام خواهند شد و جگوار-لندروور اعلام کرده که این گروه کوچک به این‌موشن چالاکی و استقلال ویژه‌ای خواهد داد تا آن‌ها سرویس‌های سریعی که پاسخ مناسبی برای خواسته‌های موبایلی مشتریان باشد را با پشتیبانی مالی و تکنولوژی قوی، فراهم کنند.

در طی سالیان اخیر شرکت‌های بزرگِ زیادی مایل شده‌اند تا کسب و کار خود را از فروشنده و سازنده‌ی خودرو به ارائه دهنده‌ی سیستم های نوین حمل و نقل نیز گسترش دهند. تویوتا، پژو، مرسدس بنز، فورد، بی‌ام و و حالا جگوار - لندروور به این حرکت پیشرو ملحق شده‌اند و مطمئناً در سال‌های آینده این جمع بسیار بزرگ‌تر خواهند شد و دیگر کمتر خودروسازی را فقط با محصولات خودرویی خواهیم شناخت. در سال‌های آینده سرویس‌ها و خدمات از الویت خودروسازان امروزی خواهد شد و واژه‌های جدیدی مانند اشتراک خودرو (Car Sharing) را بیشتر خواهیم شنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات