تلفن هوشمند UMi Touch X با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری، بدنه فلزی و قیمت ۱۱۹ دلار معرفی شد

چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی UMI تلفن هوشمند جدید خود را با نام UMi Touch X معرفی کرد. یکی از بارزترین مشخصات این محصول باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن است که باعث شده در بین محصولات میان‌رده به یک انتخاب خوب برای بسیاری افراد تبدیل شود. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی UMi یک تلفن هوشمند جدید و مناسب را تولید کرده است. UMi Touch یک گوشی هوشمند میان‌رده بسیار خوب به شمار می‌رود چراکه مشخصات خوبی داشته و مجهز به یک باتری بزرگ است. حالا این شرکت نسل جدید گوشی یاد شده را نیز رسما معرفی کرده که UMi Touch X نام دارد و اگر از طرفداران محصولات میان‌رده با باتری مناسب باشید قطعا می‌تواند نظرتان را جلب کند.

UMi Touch X نیز مانند نسل پیشین خود از بدنه‌ای فلزی (آلومینیوم ۹۵ درصد برش خرده با CNC) بهره می‌برد. برای اینکه محصول مورد بحث راحت‌تر در دست جای بگیرد، لبه‌های بدنه آن به صورت گرد شده تولید شده است. علاوه بر این ویژگی بسیار خوب، باتری بزرگی در درون این دستگاه قرار داده شده است. تلفن هوشمند Touch X از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد که البته می‌توان آن را یکی از دلایل افزایش وزن دستگاه دانست ولی با این وجود ضخامت این گوشی ۸.۵ میلی‌متر است.

یکی دیگر از مشخصات قابل توجه تلفن هوشمند UMi Touch X صفحه نمایش فول اچ‌دی آن است. این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد و بر روی آن نیز گوریلا گلس ۳ برای محافظت در برابر خط و خش قرار داده شده است. در پش دستگاه شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی  ساخت شرکت سونی بوده و از سنسور IMX 219 بهره می‌برد. شرکت سازده این محصول اعلام کرده که دوربین ۸ مگاپیکسلی Touch X بهتر از دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسلی گوشی‌های هوشمند دیگر کمپانی‌ها عمل می‌کند. بعلاوه با توجه به اینکه سنسور یاد شده برای مدتی‌ است به بازار عرضه شده، بنابراین UMI وقت کافی برای بهینه سازی نرم‌افزاری آن را نیز داشته است.

ویژگی بسیار خوب دیگر دستگاه مورد اشاره سیستم عامل آن است. Touch X به صورت پیش‌فرض اندروید ۶ مارشمالو را اجرا می‌کند و این در شرایطی است که محصولات جدید بسیاری از شرکت‌های هنوز هم با سیستم عامل اندروید ۵ که سال پیش منتشر شده، عرضه می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک MT6735A، دو گیگابایت رم پردازشی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی، پشتیبانی از شبکه‌های پرسرعت 4G LTE و نیز پشتیبانی از دو سیمکارت اشاره کرد.

تلفن هوشمند UMi Touch X از فردا و با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار قابل پیش‌خرید است. پس از عرضه این محصول به صورت مستقیم قیمت آن به ۱۲۹.۹۹ دلار افزایش خواهد یافت.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟ با توجه به قیمت و مشخصاتی که Touch X دارد آیا می‌تواند در بازار خروشان تلفن‌های هوشمند امروزی موفق ظاهر شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات