تصاویر رندر شده از فبلت شیائومی مکس فاش شد

چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
فبلت جدید شیائومی با رأی کاربران این شرکت، شیائومی Max نام گرفت. اکنون عکسی از نمای جلوی این گوشی فاش شده که شباهت بسیاری به گوشی mi 5 دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی شیائومی در سال ۲۰۱۶ به دنبال فروش بیشتر نسبت به سال پیش است. شیائومی در سال گذشته به فروش ۷۰ میلیون گوشی هوشمند رسید. اگرچه این میزان فروش، بالا‌ترین رکورد آن‌ها بود اما از هدف این شرکت که فروش ۸۰ میلیون گوشی است، پایین‌تر بود. شیائومی امسال گوشی Mi5 را در نمایشگاه موبایل بارسلون MWC معرفی کرد و همچنین گوشی ردمی 3 پرو را عرضه کرده‌اند. آن‌ها اعلام کرده‌اند که فبلت شیائومی Max در راه است و انتظار می‌رود در ادامه، گوشی ردمی نوت 2 را معرفی کنند.

xiaomi max

نام فبلت جدید این شرکت، توسط کاربران در یک نظر‌سنجی آنلاین، انتخاب شد. ما قبلاً پنل جلوی دستگاه را دیده بودیم، و اکنون عکس دیگری از این گوشی فاش شده است. در این رندر، فبلت جدید شیائومی دیده می‌شود. این طراحی به ما  شکل کلی گوشی را نشان می‌دهد. طراحی این گوشی یاد‌آور گوشی شیائومی Mi5 است و در واقع این گوشی نمونه بزرگ‌تر آن است. دکمه هوم، زیر صفحه نمایش قرار گرفته و دو دکمه لمسی مانند Mi5، در کنار آن قرار دارند. سنسور اثر‌انگشت بر روی دکمه هوم قرار گرفته است و دکمه‌های فیزیکی پاور/قفل و تغییر صدا در سمت راست گوشی قرار دارند.

بر اساس اطلاعات موجود، فبلت شیائومی Max دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی خواهد بود اما ممکن است که میزان رزولوشن پایین‌تر باشد. پردازنده این گوشی اسنپدراگون 820 خواهد بود اما ممکن است شیائومی تصمیم بگیرد که این فبلت را با مشخصات میان‌رده به بازار عرضه کند. این تبلت احتمالاً فلزی خواهد بود و اندروید نصب شده بر روی آن اندروید 6 مارشمالو با رابط کاربری اختصاصی MiUI7 خواهد بود.

نظر شما در رابطه با طراحی این فبلت چیست؟ آیا از کیفیت و امکانات گوشی‌های شیائومی راضی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات