سایت جدید اپ‌ استور نشان از تغییرات بیشتر در آینده دارد

چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از اینکه اپل اعلام کرد قصد دارد تغییراتی را در فروشگاه اپ‌استور ایجاد کند، حالا شاهد ارائه این وب‌سایت جدید توسط کوپرتینویی‌ها هستیم. ظاهرا تغییرات انجام گرفته بر روی این وب‌سایت بیشتر از آنچه انتظار داشتیم خواهد بود. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمتر از یک هفته از گزارشی که اعلام می‌کرد اپل قصد دارد تغییرانی را در اپ‌استور ایجاد کند می‌گذرد و حالا این شرکت از وب‌سایت جدید اپ‌استور برای توسعه‌دهندگان رونمایی کرده است. این سایت جدید منابع مختلفی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد که از جمله این منابع می‌توان به راهنما‌ها، بهترین تمرینات و اطلاعات دیگری از ابزارهای توسعه اشاره کرد.

درحالیکه اپل پیش‌تر ابزارهای بسیاری مانند راهنمای بازبینی در اپ‌استور و راهنمای نرم افزار XCode خود را ایجاد کرده و در وب‌سایت یاد شده قرار داده بود، اما حالا برای اولین بار شاهد ارائه ویدیوهای آموزشی در اپ‌استور هستیم.

همچنین باید اشاره کنیم در وب‌سایت جدید مورد بحث بخشی به نام Discovery on the App Store وجود دارد که جزئیاتی از نحوه انتخاب اپلیکیشن‌های برگزیده و اپلیکیشن‌هایی که ویراستاران انتخاب می‌کنند توسط اپل در آنجا توضیح داده شده است. توسعه دهندگان اغلب به منظور افزایش تعداد دانلود اپلیکیشن‌های خود در اپ‌استور، بر حضور در لیست‌ اپ‌های ویژه و امثال آن حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و همچنین در این شرایط بدون نیاز به جستجوی اپلیکیشن‌ها، کاربران می‌توانند آن‌ها را به صورت مستقیم مشاهده و دانلود کنند.

appstore

وب‌سایت جدید توسعه‌دهندگان اپل، حالا پس از گزارشی که بلومبرگ در هفته قبل از برنامه اپل منتشر کرد، از راه رسیده و این کمپانی همچنان در حال کار بر روی آن است. گزارش شده کوپرتینو هم اکنون یک تیم ۱۰۰ نفره را به منظور کار بر روی ویژگی‌های جدید مانند جستجوی مخصوص حامیان مالی در نتایج جستجوی اپ‌استور به کار گرفته است.

وب‌سایت جدید مورد اشاره همچنین در شرایطی عرضه شده که اپل چند روز پیش نیز خبر از زمان دقیق برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگانش موسوم به WWDC 2016 در روز ۲۴ خرداد (۱۳ ژوئن) و در سانفرانسیسکو داد. در شرایطی که برنامه اپل برای اپ‌استور هنوز به صورت کامل مشخص نیست، اما به احتمال در طی هفته‌های آینده اطاعات بیشتری از سایت جدید مخصوص توسعه‌دهندگان آن خواهیم شنید.

نظر شما در مورد تغییرات اخیر در فروشگاه جدید اپ‌استور چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات