اجرای ترابردپذیری شماره‌ تلفن همراه و پوشش تمام شهرها به نسل سوم و چهارم موبایل در سال ۹۵

شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
وزیر ارتباطات اجرای ترابردپذیری شماره‌ تلفن همراه در سه‌ماهه‌ی اول سال و پوشش 3G و 4G در تمام شهرها را تنها دو اقدام مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۵ نام برد. همراه زومیت باشید تا از برنامه‌های محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سال ۹۵ آشنا شوید.
تبلیغات

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات امروز در نشست نوروزی با کارکنان وزارت ارتباطات و فعالان حوزه‌ی ICT از برنامه‌های خود برای سال ۹۵ پرده برداشت.

اجرای ترابردپذیری شماره موبایل در سه‌ماهه‌ی اول

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: «طرح ترابردپذیری شماره تلفن همراه در سه‌ماهه‌ی اول امسال اجرا می‌شود؛ در این طرح امکان جابجایی اپراتور با حفظ شماره برای تمام مشترکان فراهم شده و در نتیجه شاهد افزایش رقابت میان اپراتورهای موبایل، افزایش کیفیت و کاهش نرخ خدمات موبایل خواهیم بود.»

پوشش 3G و 4G در تمام شهرها

واعظی افزود: «پوشش تمامی شهرها به شبکه‌های 3G و 4G از دیگر برنامه‌های مهم در دست اقدام است که در سال ۹۵ اجرا خواهد شد.»

رونمایی از دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات

به گفته‌ی واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رونمایی از دولت الکترونیک از اقدامات دیگر سال ۹۵ است و وزارت ارتباطات در تلاش برای رونمایی از شبکه ملی اطلاعات در این سال است.

پیگیری اقتصاد مقاومتی در وزارت ICT

وزیر ارتباطات با توجه به نام‌گذاری سال ۱۳۹۵ گفت: «از سال گذشته درباره‌ی اقتصاد مقاومتی، کمیته‌ای در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است که امسال نیز این کمیته حمایت از تولید داخل و بخش خصوصی را در دستور کار خواهد داشت.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات