وبگرد: بات هوشمند مایکروسافت به تصاویر توضیح اضافه می‌کند

یک‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت مدتی است که از قدرت هوش مصنوعی برای ساخت سرویس‌های جذابی استفاده می‌کند. امروز یکی از بات‌های هوشمند مایکروسافت را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند برای عکس‌هایی که به آن می‌دهید یک متن توضیح اضافه کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت CaptionBot مایکروسافت می‌تواند تصاویر را بررسی کند و در یک جمله کوتاه آن را برای شما توضیح دهد. بات هوشمند مایکروسافت هنوز در حال یادگیری است و با دیدن تصاویر می‌تواند اطلاعات بیشتری بدست آورد.

برای استفاده از وب‌سایت CaptionBot با ورود به آن می‌توانید عکس دلخواه خود را با کلیک روی گزینه Upload a photo انتخاب کنید تا از حافظه سیستم تصویر دلخواه شما آپلود شود و با بررسی بیشتر توضیحاتی درباره آن نوشته شود. راه دیگر استفاده از این وب‌سایت اضافه کردن آدرس اینترنتی عکس دلخواه شما و کلیک روی گزینه Go است.

microsoft-bot

نکته جالب درباره این وب‌سایت هوشمندی آن است که به راحتی می‌تواند بسیاری از افراد مشهور را شناسایی کند، حالت چهره آن‌ها را با اسمایلی نشان دهد و حتی از وضعیت پوشیدن لباس آن‌ها بگوید. نمی‌توان گفت که درجه صحت توضیحات این بات به صورت ۱۰۰٪ درست است اما با درصد بالایی می‌تواند تصاویر شما را توصیف کند.

microsoft-bot

نظر شما درباره درجه هوشمندی بالای این وب‌سایت چیست؟ می‌توانید نتایج توضیحات این بات را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.captionbot.ai مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات