XDA تلفن هوشمند Labphone را معرفی کرد

شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فروم XDA که بزرگ‌ترین انجمن تخصصی تلفن‌های هوشمند به شمار می‌رود، به تازگی وارد دنیای سخت‌افزار شده و اولین تلفن هوشمند خود را با نام Labphone معرفی کرده است. این تلفن هوشمند قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی دارد و البته از بروزترین سخت‌افزارهای موجود در بازار برای ساخت آن استفاده شده است. در ادامه با زومیت همراه باشد.
تبلیغات

کمتر کسی در جامعه‌ی توسعه‌دهندگان تلفن‌های هوشمند است که نام فروم XDA به گوشش نخورده باشد. بزرگ‌ترین انجمن تلفن‌های همراه هوشمند که هم برای کاربران عادی و هم توسعه‌دهندگان، منبع اطلاعات و آموزش‌های متنوع است. این شرکت به تازگی وارد بازار سخت‌افزاری شده و اولین گوشی هوشمند خود را که به بهترین سخت‌افزارهای موجود در بازار مجهز است، با نام Labphone معرفی کرده است.

Labphone صفحه نمایش ۵.۵ اینچی سوپر آمولد دارد که از تکنولوژی محافظ گوریلا گلس ۴ بهره‌مند است. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. برای این گوشی حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده که البته قابل ارتقا است و حافظه‌ی رم آن نیز ۴ گیگابایت و از نوع DDR4 است که تجربه‌ی سریع‌تری نسبت به دیگر تلفن‌های هوشمند دارای ۴ گیگابایت رم به کاربر می‌دهد. دوربین پشتی Labphone مجهز به OIS 2.0 است و لنز آن همان لنزی است که در نکسوس 6P و 5X استفاده شده است. در مورد باتری نیز یک باتری قابل تعویض ۴۵۰۰ میلی‌آمپری در داخل این دستگاه استفاده شده که با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع ۳، در مدت ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. شارژ وایرلس نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که در مدت ۲ ساعت و نیم می‌تواند گوشی را به صورت کامل شارژ کند.

یکی از نقاط قوت Labphone این است که این گوشی حداکثر تا ۱۴ روز بعد از گوشی‌های نکسوس، آپدیت‌های نرم‌افزاری اندروید را دریافت خواهد کرد. امتیاز انتوتو ۱۲۵۲۲۳ برای این گوشی ثبت شده که امتیاز نسبتا بالایی است. اپلیکیشن XDA Labs نیز به صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب شده که تم‌های زیادی را در خود جای داده است. بعلاوه توسعه‌دهندگان با طراحی تم برای این اپلیکیشن می‌توانند کسب درآمد کنند و ۱۰۰ درصد از درآمد کسب شده از فروش تم‌ها به خود آنها پرداخت خواهد شد. با توجه به مشخصات عالی این گوشی، کاربران عادی نیز علاوه بر توسعه‌دهندگان برای خرید آن ترغیب خواهند شد. در مورد قیمت و تاریخ عرضه‌ی گوشی فروم XDA هنوز خبری منتشر نشده است.

این مطلب می‌تواند دروغ اول آوریل انجمن XDA باشد و صحت آن مشخص نیست.

xda labphone
xda labphone
xda labphone
xda labphone
xda labphone
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات